Hvad koster WAP i minuttet?
Fra : Andrew

Dato : 12-07-02 11:58

Hej

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad Telia tager for WAP.

Hvad koster det pr. minut?

(har choice abb)

Mvh Anders

--
"Vandet var 14, og pigen var Samer og Singapore Airlines er til salg..."

Fra : Hov-Hov

Dato : 12-07-02 12:18

> Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad Telia tager for WAP.
>
> Hvad koster det pr. minut?

No idea. Men det ligger vel omkring 1-1,50 kr/min

Tiscali tager 1 kr
Telmore tager 1,20 eller 1,50 kr.

Mvh. Johnny

Fra : Andrew

Dato : 12-07-02 12:35

Altså almindelig minuttakst?

Så må det være 0,80 kroner.

Mvh Anders

Fra : Hov-Hov

Dato : 12-07-02 14:02

> Altså almindelig minuttakst?

Ja hos Telmore svarer det til almindelig minuttakst.

Men hos Tiscali er det billigere:
WAP: 1,00 kr.
Telefoni: 1,50 kr.

> Så må det være 0,80 kroner.

Efter 1 minuts roderi på Telias hjemmeside fandt jeg
http://www.telia.dk/wapsite/hvad_koster/hvad_koster.html som siger dette om
WAP priser:

"Du kan få hjælp til at opsætte din telefon til WAP her på www.telia.dk. Når
du bagefter bruger funktionen, betaler du kun for de minutter, du benytter
WAP. Minutprisen svarer til samtaleprisen pr. minut i det abonnement, du
har. "

Mvh. Johnny

Fra : Andrew

Dato : 12-07-02 14:45

Kan man så besøge ANDRE wapsider gennem Telia, eller skal man så betale mere
når man f.eks. besøger http://wap.esato.com/

Mvh Anders

Fra : Hov-Hov

Dato : 12-07-02 15:20

> Kan man så besøge ANDRE wapsider gennem Telia, eller skal man så betale
mere
> når man f.eks. besøger http://wap.esato.com/

Det fungerer som det "normale" internet - du betaler altså samme takst hele
tiden.

Johnny