prissammenligning hvor ?
Fra : Cirkeline

Dato : 12-07-02 11:41

Hej

jeg håber det er den rigtige gruppe jeg spørger i.. ellers undskyld..

Findes der et sted på nettet hvor man kan sammenligne de forskellige mobil
selskabers pris ?

hilsen

Susanne

Fra : Devast8or

Dato : 12-07-02 11:54

Jeg mener telestyrelsen har noget på deres hjemmeside (www.tst.dk)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Hov-Hov

Dato : 12-07-02 12:17

> Findes der et sted på nettet hvor man kan sammenligne de forskellige mobil
> selskabers pris ?

Telmore havde engang.. ved ikke om de har mere. Hvis de har skal du nok være
lidt kritisk.. det ser jo ikke godt ud for Telmore hvis de er dårligere end
andre udbydere ved nogle af punkterne - derfor udelader de måske nogle
positive sider fra andre udbyder. Men hvad ved jeg *s*

Johnny

Fra : Ole Tranberg

Dato : 12-07-02 12:18

> [...]

> jeg håber det er den rigtige gruppe jeg spørger i.. ellers undskyld..
>
> Findes der et sted på nettet hvor man kan sammenligne de forskellige mobil

Jeps, det findes her:
http://www.teleprisguide.dk/

--
Mvh,