Grand Theft Auto 3 problem
Fra : prut

Dato : 12-07-02 11:08

Når jeg starter spillet op kan man overhovedet ikke læse nogen tekst nogen
steder i spillet, det er simpelthen bare nogle gule bjælker.
Hvad er der galt?
Jeg kører 1400 mHz, WinXP, GeForce1 DDR og DirectX 8.1

mvh

Johnny

Fra : Jackie

Dato : 12-07-02 11:21

Prøv at læse info filen der står det beskrevet...Det har været besvaret et
utal af gange i denne nyhedsgruppe...

Du skal hente en pacth på til WinXP for at få det til at køre...

Fra : prut

Dato : 12-07-02 11:58

Hvor henter jeg den??????

prut

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-07-02 12:10

prut wrote:
> Hvor henter jeg den??????

Prøv nu bare at bestræbe dig en _lille_ smule før du beder andre om hjælp.
Læs readme.txt.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Hisp

Dato : 13-07-02 15:25

> Prøv nu bare at bestræbe dig en _lille_ smule før du beder andre om hjælp.
> Læs readme.txt.

Ja det er meget godt, problemet er bare, at når man bruger dette link(fra
readme.txt
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-
US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe får man at vide filen ikke eksisterer?

Jeg har prøvet at søge på MS hjemmeside efter filen, det hjælper stadig ikke
ligesom det heller ikke hjælper at installere direktx 8,1b.

Kunne en eller anden der har downloadet updaten poste den i dk.binaer?

vh/Hisp

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 13-07-02 15:57

Prøv dette link. http://makeashorterlink.com/?Z21912FE

Mvh. Lars.

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 13-07-02 16:18

"Hisp" <hsm123@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne en eller anden der har downloadet updaten poste den i dk.binaer?

Jeg har smidt den danske version op i dk.binaer (efter en del bøvl!!)

/Thomas