MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan kører man update til Norton Anitiv~
Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 12-07-02 11:13

Hvis man ik kan få liveupdater til at virke fordi ens subscription er løbet
ud? Kan man bare bruge programmet og så selv hente nye virus filer eller
hvordan?

Divx-Afspiller http://www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Min Bil: http://www.jazzcup.dk/Rolla/index.htm
Santa Xcaze som hader grønne bude!!!

Fra : Morten

Dato : 12-07-02 11:47

> Hvis man ik kan få liveupdater til at virke fordi ens subscription er løbet
> ud? Kan man bare bruge programmet og så selv hente nye virus filer eller
> hvordan?

Du kan stadig anvende programmet, men opdateringerne har du jo ikke
længere ret til. Du kan da forsøge dig med at hente dem manuelt fra
Symantecs side, men de vil næppe blive accepteret af NAV.
Og så hører spørgsmålet vel egentlig hjemme i virusgruppen, så har du
fået andre spørgsmål ud af mit svar, så stil dem i den:

Mvh.
Morten