MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows 2000 maskine mister forbindelse ti~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 12-07-02 10:59

Jeg har en Windows 2000 maskine der er mappet op til en NT4 maskine der
bliver brugt til noget regnskabssystem. Der sker det efter en vilkårlig tid
mister 2000 maskinen forbindelsen til NT'en (der er op til flere maskine der
kører 2000 som er mappet op, og det sker for dem alle) dvs der kommer et
rødt kryds over drevet, men man kan bare klikke på drevet og vups så er der
forbindelsen igen.
Hvad dælen kan det skyldes?
Der er ikke nogen pause funktion på nogen af maskinerne der er aktiveret..

/Dennis

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 12-07-02 23:58

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in
message news:wMxX8.2455$QP6.448659@news010.worldonline.dk...
> [...]
kommer et
> rødt kryds over drevet, men man kan bare klikke på drevet og

Har oplevet noget lignende, men der er ikke problemer med at
køre regnskabssystemet, vel?

Niels

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 15-07-02 07:08

"Niels P Sønderskov" <npsonder@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kommer et
> vups så er der
>
> Har oplevet noget lignende, men der er ikke problemer med at

Jo,
Der skal afleveres nogle data til den maskine der kører NT, når det røde
kryds kommer frem bliver disse data ikke afleveret..

/Dennis