MS Windows
briani 27239
reparere winxp
Fra : Poul Johannsen

Dato : 12-07-02 05:43

Hej

Hvad hedder kommandoen hvor man kan tjekke sine systemfiler. Kommandoen vil
så tjekke alle systemfiler om de er iorden ellers vil den reparere dem.
Jeg kører winxp uk.

Grunden til det er at jeg havde en virus i systemmet og fik virusprogrammet
til at slette filen eller filene og det var en fil med endelsen *.dll. Jeg
kan nemlig ikke starter min firewall og winxp egen firewall kan jeg hellere
ikke starter op. Og jeg kan ikke kommer ind i Internet explorer kun outlook
express.

Håber en der kan husker kommandoen til tjek af systemfiler.

Hilsen Poul

Fra : CRH

Dato : 12-07-02 06:05

"Poul Johannsen" skrev
> [...]
outlook
> express.
>
> Håber en der kan husker kommandoen til tjek af systemfiler.

Er det denne ?
CD i drevet
Kør - cmd
sfc/ scannow
Husk mellemrum

Hilsen Carsten

Fra : Poul Johannsen

Dato : 12-07-02 11:52

Hej

Jo det er lige det jeg søger. Tak for hjælpen.

Hilsen Poul