Java problem?
Fra : Steffen

Dato : 12-07-02 01:53

Hejsa.
Jeg har længe spillet over MSN gaming zone (www.zone.com).
Men fra i dag sker der slet intet når jeg trykker på nogle af rummene i fx
Backgammon eller Flight Sim. 2002.
"Lobbyen" popper simpelthen ikke op. Jeg mistænker mit java software, eller
hvad sådan noget hedder, da jeg prøvede at klikke på et link der også skulle
poppe en hjemmeside op, med et java script. Nemlig:
javascript:n("http://www.hjemmsiden123456.dk/",0) Men der skete intet, jeg
skulle holde Shift i bund og trykke på linket, hvorefter det script kom
frem, og jeg kunne finde linket, og kopiere det ind som adresse.
Jeg har hentet http://java.sun.com/getjava/download.html ned, men det har
ikke hjulpet.
På forhånd tak.

--
Sincerly / Mvh. Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

- Homer Simpson.