Signs. M. Night Shyamalans og Mel Gibsons ~
Fra : Ronny Nielsen

Dato : 12-07-02 00:43

Så kommer M. Night Shyamalans nye film snart! Jeg tror at de fleste er enige
om at at uanset om Unbreakable var god eller ej, var The Sixth Sense bedre.
Det bliver derfor spændende at se om Mel Gibson og Joaquin Phoenix kan leve
op til Bruce Willis´s performance.

Jeg hentede lige traileren. Umiddelbart ser den fed nok ud, selvom den
baserer sig på korncirkler. Personligt bliver det måske lidt svært at supend
the disbelief omkring det emne, men vi får se.

http://www.jurassicpunk.com/movies/signs.shtml

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-07-02 01:00

Ronny Nielsen wrote:
> Så kommer M. Night Shyamalans nye film snart! Jeg tror at de fleste er enige
> om at at uanset om Unbreakable var god eller ej, var The Sixth Sense bedre.

Jeg synes at det var ca. lige dårlige.

> Det bliver derfor spændende at se om Mel Gibson og Joaquin Phoenix kan leve
> op til Bruce Willis´s performance.

Mon ikke?

Fra : Herold³

Dato : 12-07-02 01:16

> Jeg synes at det var ca. lige dårlige.

Og jeg syntes de var lige _gode_.

> Mon ikke?

Vi får se.

Fra : Silver

Dato : 14-07-02 17:23

Den sjette sans var et mesterværk og Unbreakable skulle ses med et åbent
sind, så var den mindst ligeså god.

Mvh
Silver
Herold³ <jacob@spammerswillbeshotboomtown.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agl74b$2lh9$1@news.cybercity.dk...

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-07-02 18:41

Silver wrote:
> Den sjette sans var et mesterværk og Unbreakable skulle ses med et åbent
> sind, så var den mindst ligeså god.

Jeg synes The Sixth Sense var kedelig og forudsigelig. Og jeg synes ikke
den var bedre end Ubreakable.

/David

Fra : Jakob Madsen

Dato : 14-07-02 23:26

> Jeg synes The Sixth Sense var kedelig og forudsigelig. Og jeg synes ikke
> den var bedre end Ubreakable.

Helt enig!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 14-07-02 23:28

Silver skrev:

> Den sjette sans var et mesterværk og Unbreakable skulle ses med
> et åbent sind, så var den mindst ligeså god.

Helt enig!

--
Mvh. Peter
"Very clever, Worf. Eaten any good books lately?"