Mangler info om Mercury motor
Fra : Tim Sørensen

Dato : 11-07-02 23:03

Motoren er en 40 HK(402) fra 1978
Jeg vil gerne vide så meget som muligt om denne.

Nogle der kan hjælpe mig?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-07-02 20:57

Jeg lånte en Owners manual til min Yamaha på biblioteket

Så gå på biblioteket og lån en "Ownwrs manual" skal bestilles hjem fra
teknisk bibliotek... men det gør de gerne på dit lokale bibliotek, blot du
har informationer om model m.v. og så må vi blot håbe de også ligger inde
med bøger til Mercury...

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-07-02 12:22

"Jan Rasmussen" <jr@vejen-net.dk> wrote in message
> Så gå på biblioteket og lån en "Ownwrs manual" skal bestilles hjem fra

Sejt. Det vil jeg gøre.
Tak for rådet :)

--
Mvh.... Tim Sørensen