MS Windows
briani 27239
Manglende support for VM under XP
Fra : Hans

Dato : 11-07-02 22:57

Har lige lavet en frisk installation af min XP pro og er blevet opmærksom på
noget helt nyt for mig.

Det viser sig at MS ikke længere supporterer Virtual Machine under XP, og da
min netbank er baseret på Javascripts under VM er jeg lidt på den.

Alle downloads omhandlende VM under XP siger det samme - Ingen support eller
download.

Er der nogen som har en idé til en løsning?

mvh
Hans

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-07-02 23:04

http://java.sun.com/getjava/download.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Hans

Dato : 11-07-02 23:20

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse

> http://java.sun.com/getjava/download.html

Selvfølgelig - DOH..

mvh, Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-07-02 04:27

Thu, 11 Jul 2002 23:56:32 +0200, skrev "Hans" <fast@2night.d.k>:

>Det viser sig at MS ikke længere supporterer Virtual Machine under XP, og da
>min netbank er baseret på Javascripts under VM er jeg lidt på den.

Javascripts har ikke noget med VM at gøre, det er til java.

Fra : Edmund

Dato : 12-07-02 05:03

"Hans" <fast@2night.d.k> wrote
> Alle downloads omhandlende VM under XP siger det samme - Ingen support
eller
> download.

Virtual Machine kan hentes fra Windows update.

I det venste vindue klick "Gør Windows update personlig"
så kommer en højre side, klick på:
"Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også"
så venstre side, klick på
"Windows updat-katalog"
Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer

Fra : Edmund

Dato : 12-07-02 05:30

"Edmund" <edm@os.invalid> wrote

Kom desvære til at trykke på send midt i skrivningen
Så forfra.

Virtual Machine kan hentes fra Windows update.

I det venste vindue klick "Gør Windows update personlig"
så kommer en højre side, klick på:
"Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også"
Gem indstillingere
så venstre side, klick på
"Windows updat-katalog"
så højre side
" Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer"
Vælg styresystem.
Så klick på vigtige opdateringer og Service

Så kommer en liste på ca 17.
Virtual Machine er så denne her ca. nr 12

Sikkerhedsopdatering, 4. marts 2002 - (Dato for udgivelse: July 10,
2002)
Overførselsstørrelse: 5.2 MB
Denne opdatering løser sikkerhedsproblemet "Java Applet Can Redirect

Resten giver sig selv

Mvh Edmund

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 17-07-02 13:32

"Edmund" <edm@os.invalid> har med klæbrige fingre ramt tastaturet på
en måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

[snip]

>Virtual Machine kan hentes fra Windows update.

[snip]

>Mvh Edmund

Hej Edmund.

Mange tak for indlægget. Jeg sad netop med samme problem.
Frisk XP-installation og Jyske Netbank.

MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"