Ericsson r 380 masterkode
Fra : Torben Andersen

Dato : 13-02-01 23:14

Hejsa
Jeg har en ovenstående telf. som jeg påtænker at sælge, men for at lave en
total sletning skal man indtaste en masterkode skriver den, nogen der ved
hvad den er, jeg tænker at det er en standard kode fra fabrikken??.

Ligeledes er den låst til tdk's net, hvordan får jeg den låst op??, der står
om alle andre telf. i gruppen, men bare ikke om den??.

På forhånd tak, og med venlig hilsen

Torben

Fra : Jannick Fogh-Nielsen

Dato : 14-02-01 07:38

Så bidt jeg husker er det 0000 ellers står det i manualen
: Jannick

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 14-02-01 20:08

"Torben Andersen" <torbena@hotmail.com> wrote in message
> [...]
står
> om alle andre telf. i gruppen, men bare ikke om den??.

rtfm ellers prøv 33883399 de burde kunne hjælpe

Hygge

Flemming