madrasoppumper
Fra : Martin T. von Irgens~

Dato : 11-07-02 21:37

Er der nogle der ved hvor man kan købe en 12 V madrasoppumper.

Martin

Fra : Jan Pedersen

Dato : 11-07-02 21:55

> Er der nogle der ved hvor man kan købe en 12 V madrasoppumper.

Har du prøvet den lokale camping forhandler ??

Jan
--
http://www.cuk.dk/ ( nu med Webcam )
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Martin T. von Irgens~

Dato : 11-07-02 21:48

Ja, og bildillen men de har kun højtryks pumper og de kommer jo ingen steder
når det er en dobbelt madras der skal pustets op..

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-07-02 23:10

"Martin T. von Irgens-Bergh" <no@email.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved hvor man kan købe en 12 V madrasoppumper.

Ja hos Biltema i enten Næstved eller på postordre
se link vare nr. 15-981 pris 298 kr.
http://www.biltema.se/Archive/Product_images/15/Large/15-981_l.jpg

Jeg har selv en magen til og den fungere uden problemer

Hilsen Jørgen

Fra : Jan Viegand

Dato : 12-07-02 07:11

> [...]
> http://www.biltema.se/Archive/Product_images/15/Large/15-981_l.jpg
>
> Jeg har selv en magen til og den fungere uden problemer

Larmer den ikke utroligt meget? Jeg købte én hos T. Hansen, og jeg synes den
er ubrugelig pga. larmen, fx hvis man kommer en stille aften til en
camping-plads. Men måske er der forskellige typer? Jeg har også set at
Spejdersport har nogle.

Jan

Fra : Martin T. von Irgens~

Dato : 12-07-02 09:24

"Jan Viegand" <news@janFJERNviegand.dk> wrote in message

> [...]
> er ubrugelig pga. larmen, fx hvis man kommer en stille aften til en
> camping-plads. Men måske er der forskellige typer? Jeg har også set at

;Men de er da ikke til 12 v.

Martin

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-07-02 09:45

> [...]
> er ubrugelig pga. larmen, fx hvis man kommer en stille aften til en
> camping-plads. Men måske er der forskellige typer?

Jo den larmer lidt men det går hurtig og så længe at den ikke skal lave tryk
(pumpe dæk osv.) så larmer den mindre.
Jeg ville nok heller ikke bruge den vhvis jeg kom frem efter kl. 21, men det
kommer jo også an på om man ligger sammen med en masse unge som spiller
halvhøjt musik for så ville jeg nok aligevel bruge den, altså det kommer an
på omgivelserne

Hilsen Jørgen

Fra : PHK

Dato : 03-08-02 13:18

"Jan Viegand" <news@janFJERNviegand.dk> skrev i en meddelelse

> Larmer den ikke utroligt meget? Jeg købte én hos T. Hansen, og jeg synes
den
> er ubrugelig pga. larmen, fx hvis man kommer en stille aften til en
> camping-plads.

Da jeg i sin tid brugte luftmadrasser, pumpede jeg dem op i bilen og lukkede
døren - udefra :)

Så er det vist begrænset hvor meget de larmer, med mindre man har glemt at
lukke et vindue :)

--
_
|_|

Fra : Henrik & Brita

Dato : 12-07-02 15:10

Hej

Du skal købe en "AirMan"..som er en rigtig smart ting...den er genopladelig,
med 220V adaptor,12V cigarstik og så er den dansk....den pumper bare
alt...prisen er cirka 350.-.......

MVH Henrik H

Fra : Martin T. von Irgens~

Dato : 12-07-02 18:16

Hvor har du set den her i landet. Jeg har stødt på den på en hjemme side i
USA og den ser meget praktisk ud..

Martin

Fra : Martin T. von Irgens~

Dato : 12-07-02 18:25

Hov jeg forvekslede vist to produkter, Den AirMan du taler om producere 13 L
luft i min, er det ikke lidt lidt hvis man skal puste en dobbelt luft madras
op inden for en overskuelig tids horisont..

Martin

Fra : Henrik & Brita

Dato : 20-07-02 10:04

Hej Martin

Undskyld at jeg først svarer dig nu....ferie du ved..

Prøv at se på dette site....www.airman.dk
Her kan du læse om produktets fortræffeligheder....

Fra : Martin T. von Irgens~

Dato : 03-08-02 20:47

Jeg har købt en Airman Shark og den virkede perfekt på ferien.. Tak for
rådet.

Fra : nicoboy

Dato : 07-08-02 08:19

"Martin T. von Irgens-Bergh" skrev d. 11-07-02 21:37 dette indlæg :
> Er der nogle der ved hvor man kan købe en 12 V madrasoppumper.
>
> Martin

Hej Martin

Et lille tips inden du går ud og bruger penge.... Træk vejret i gemmen
næsen og ud gennem munden, så er din mudras fuld på 10 min... Lydløst,
gratis og altid ved hånden

http://www.kandu.dk/