Hvem er den bedste udbyder?
Fra : jo

Dato : 11-07-02 20:07

Hvem er den bedste og billigste udbyder?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-07-02 20:19

"jo" <ccc8577@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem er den bedste og billigste udbyder?

Sandsynligvis lige så nemt at besvare som:
"Hvad smager bedst?"

Du må komme med lidt flere detaljer om dine behov.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 12-07-02 06:37

Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> wrote

> "Hvad smager bedst?"

Det gør softice med jordbær.

--
Mvh Henrik.

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 12-07-02 08:31

It seems Henrik Aarfeldt wrote:

> Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> wrote

> Det gør softice med jordbær.

Nej: Grillet lammekølle. Og så syntes jeg *LIGE* du glemte at
fortælle at ovenstående indlæg er voldsomt farvet af at du er
ansat i Orange !!!

--
Soeren Schroeder
"To define recursion, we must first define recursion."

Insat i Cybercity, men udtaler sig ovenfor som privatperson

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-07-02 08:40

"Soeren Schroeder" <spam_me_senseless@dot.dk> skrev i en meddelelse
> Insat i Cybercity

Skal der stå ansat eller indsat?

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 12-07-02 08:42

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in news:3d2e8797$0$16783
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Skal der stå ansat eller indsat?

Det går alligevel ud på et herinde...

--
Mvh. Simon Pedersen

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 12-07-02 10:47

It seems Simon H. Pedersen wrote:
> "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote in news:3d2e8797$0$16783
> $edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Det går alligevel ud på et herinde...

Præcis. Og så er det jo fredag

--
Soeren Schroeder
"To define recursion, we must first define recursion."

Ansat i Cybercity, men udtaler sig ovenfor som privatperson

Fra : Thomas

Dato : 12-07-02 12:13

Soeren Schroeder wrote:

> Præcis. Og så er det jo fredag

Hvorfor er der ikke nogen der har fortalt mig det ?

--
Don't waste space

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 12-07-02 12:28

> Hvorfor er der ikke nogen der har fortalt mig det ?

Er du mest til softice med jordbær, eller grillet lammekølle ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Thomas

Dato : 12-07-02 12:46

Henrik Aarfeldt wrote:

> Thomas <inthenews@corell.dk> wrote in message

> Er du mest til softice med jordbær, eller grillet lammekølle ?

pas på du ikke kommer OT ;)

Bøf med løg.

--
Don't waste space

Fra : Eh-Fniller

Dato : 12-07-02 20:40

Thomas wrote:

> Hvorfor er der ikke nogen der har fortalt mig det ?

Fordi du er ikke på "need to know basis"
*GGG*

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-07-02 23:38

On Fri, 12 Jul 2002 09:47:03 +0000 (UTC), Soeren Schroeder
<spam_me_senseless@dot.dk> wrote:

>Præcis. Og så er det jo fredag

Ku du ikke have sagt det 3 og en halv time tiderliger?
Så var jeg måske ikke kommet forsent på arbejde, endnu en fredag
ligesom alle de andre fredage jeg ikke lige tænker over er fredag,,,

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Jan

Dato : 13-07-02 03:27

> [...]
> Så var jeg måske ikke kommet forsent på arbejde, endnu en fredag
> ligesom alle de andre fredage jeg ikke lige tænker over er fredag,,,

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro I drillede ham der havde stillet
det yderst velgennemtænkte og velformuleret spørgsmål :

Hvem er DK's bedste udbyder :)

Det kan jeg godt sige dig ; det er.............nej jeg må hellere lade være
med at sige det :)

Til den der lammekølle der.....ik......der vil jeg anbefale husets egen øl
fra Bryggeriet i Århus.
Det er helt sikkert det bedste øl jeg har smagt. det er ikke billigt, og det
smager absolut heller ikke sådan :)

Nå, nok med reklamer for idag. Hvad var spørgsmålet igen..........??

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 13-07-02 10:24

jo wrote:
> Hvem er den bedste og billigste udbyder?

Bedst og billigst hænger ikke sammen...

Men for at vi kan komme tættere på et svar til dig skal vi vide noget
om, hvem der kan tilbyde ADSL i dit område og hvad du skal bruge den til.

Hvor mange maskiner skal du have på linien?
Skal du sidde og spille på den eller skal du bruge den til at surfe og
læse e-mail?

René Madsen --- reneZZXQ@schultzconsult.com remove ZZXQ
Schultz Consult --- http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : TBC

Dato : 13-07-02 22:55

"jo" <ccc8577@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem er den bedste og billigste udbyder?

Hvem der er den bedste er nok umuligt at svare på. Men kommer det til hvem
der er billigst er der faktisk svar at finde.

Handler det om flatrate er det ihvertfald sådan at en 512/512 konfiguration
er billigst med Boomtown. Tiscali's produkter er generelt billigere end
konkurenternes når det kommer til prisen på upload, (og forbindelserne med
modem bare generelt). Er det mest muligt båndbredde, er det Telia der tager
prisen med deres 2Mbit ADSL (for dem der bor tæt nok på centralen til den
hastighed) - Uanset forbrug endog.

Og det handler ikke om smag, det er ganske enkelt baseret på tilgængelige
data fra de forskellige ISP'ere

TBC
Torben Bojer Christensen