Nummer portering fra CCB til Telmore...
Fra : John

Dato : 11-07-02 19:20

Hej,

Har nogen erfaringer med at flytte sit nummer til Telmore - kan det gøres på
20 dage som det loves, på Telmore's hjemmeside?

Har fået stjålet min mobiltelefon og vil ikke betale 235 kr. for et nyt SIM
kort fra CBB (Telmore tager f.eks. kun 125 kr.) Fik ideén at bare flytte
nummeret til en anden udbyder, hvis CCB absolut skal behandlederes kunder
sådan...

Et andet probem jeg er træt af hos Club Blah Blah er at de ikke understøtter
kædede beskeder (f.eks. fra en 3310) - gør Sonofon (samme net) heller ikke
det?

Mvh
John

Fra : Fischer

Dato : 11-07-02 19:49

> Har nogen erfaringer med at flytte sit nummer til Telmore - kan det
> gøres på 20 dage som det loves, på Telmore's hjemmeside?

Det har jeg prøvet. Det gik ganske let og hurtigt, selv om jeg ikke lige kan
huske hvor mange dage det tog.

Og måske føltes det bare hurtigt fordi jeg netop forinden havde brugt 3
måneder på at få porteret fra Sonofon til Telmore !

*Fischer

Fra : Michael

Dato : 12-07-02 12:36

Min kæreste har sonofon og kan sagtens sende sammenkæedede beskeder!

Fra : John

Dato : 12-07-02 13:18

Jeg oplever problemet som at man ikke kan modtage kædede beskeder (sorry -
skulle have været mere specifik)

Kan hun modtage dem? Jeg får den første - de efterfølgende er bare tomme -
og CBB er klar over prob.

Mvh
John