Kender i det??
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-07-02 18:41

Kender i det at få serveret et måltid mad, hvor det ligesom ikke passer
sammen. Egentlig er kødet okay, det er kartoflerne egentlig også, og sovsen
smager da også fint. Man skulle måske bare have taget kartoflerne med noget
andet kød, eller valgt en anden sovs. Det er bare som om kombinationen er
forkert.

Sådan har jeg det med fluer, ting i vindueskarmen og siameser............!!!

Ha' en dejlig dag

Hilsen Nina
Tender Tribes

Fra : goofy

Dato : 11-07-02 19:12

Hej

> Sådan har jeg det med fluer, ting i vindueskarmen og
siameser............!!!
Er det ikke bare dejligt
> Ha' en dejlig dag
I lige måde

Steen

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 11-07-02 19:02

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forkert.
>

> Sådan har jeg det med fluer, ting i vindueskarmen og

hehehehehehehe

Men nu har du garanteret kun EN af tingene tilbage, ikke?

(og jeg håber da at den ting er siameseren )

Hilsen
Lisbeth
- der nu kun skal igennem den sidste uge før hun har en siameser mere

Fra : Trine Alsing

Dato : 11-07-02 21:20

*gg* tak for et godt grin...jeg kan lige se det for mig

Hilsen
Trine

Ps det er ikke kun siamesere der ikke passer ind i den kombination

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-07-02 22:31

Ja!!! *GGG*
Her til aften røg den 7. urtepotte på gulvet - gik dog "kun" i 4 stykker, så
det kan måske klares med en gang lim *håbefuld*. Og jeg har for længst
investeret i en pose pottemuld, så jeg kan efterfylde, hver gang en
potteplante er blevet væltet ud på gulvtæppet.
Ak ja, de små er fuldstændig uden for terapeutisk rækkevidde, når der er
insekter i luften.

Mvh. Else.

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 11-07-02 22:45

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk> wrote:
*snip*

> Her til aften røg den 7. urtepotte på gulvet

Uh ja, urtepotter, den slags røg ud da min første ilder flyttede ind, siden
hende fosvandt de bare allesammen ganske langsomt... og når der skal flytte
et par somalier ind...ja, så er mangel på urtepotter vist ikke at kimse ad!
*g*

Næh nej, urtepotter er vist bare generelt en for stor fristelse for de
fleste dyr, for ildere at grave i og stolt vise mor hvor flot al jorden er
på gulvet, og for katte at vælte ned i jagten på insekter... *g*

- Sidsel

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-07-02 22:55

> Næh nej, urtepotter er vist bare generelt en for stor fristelse for de
> fleste dyr, for ildere at grave i og stolt vise mor hvor flot al jorden er
> på gulvet, og for katte at vælte ned i jagten på insekter... *g*

Yep - potteplanter er ude her. Ilderne graver dem op og kattene æder
dem - mon de ville have mødtes på midten på et tidspunkt ? *gg* Men
kunstige potteplanter fås skam også rigtig fine.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 11-07-02 22:39

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@post.tele.dk> wrote in

> Ja!!! *GGG*
> Her til aften røg den 7. urtepotte på gulvet -

Hæhæ, Johan fortalte mig for 10½ år siden da vi flyttede ind her at
vindueskarme _ikke_ er til potteplanter eller andet pjat. Der _skal_
være plads til en kat. Og jeg er jo godt opdraget, ikke...Ingen planter
i vindueskarmene her

> gulvtæppet. Ak ja, de små er fuldstændig uden for terapeutisk
> rækkevidde, når der er insekter i luften.

Hihi, det behøver de såmaænd ikke være små for. Lante jagtede en flue
forleden. Jeg må nok sige at min computerskærm så ud til at være lidt
vel rigeligt i fare, og så er den jo faktisk ikke engang min egen. Men
hovedsagen var at Lante fangede fluen og åd den med største velbehag,
hvorefter han undersøgte arkitektlampen grundigt, for tænkt nu hvis der
var flere

Kate

Fra : Grit Wessel

Dato : 11-07-02 22:43

> Sådan har jeg det med fluer, ting i vindueskarmen og
siameser............!!!

Hi hi, det er vist ikke kun siamesere, det gælder i hvertfald også
skovkatte. Herhjemme har vi kun én vindueskarm med noget i, men den er
tilgengæld også 1 m bred og kun 20 cm fra gulvet, så planterne ikke falder
så langt

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 12-07-02 08:55

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message
> Sådan har jeg det med fluer, ting i vindueskarmen og
siameser............!!!

LOL!

> Ha' en dejlig dag

Selv tak, det her hjalp arbejdsdagen i gang ;) Storsmiler her.

Carsten Sørensen

Fra : Pernille Scharff

Dato : 12-07-02 09:23

Hej Nina,

hihi - det var dagens griner...

Joeh, jeg kender det godt - hos os er det bare fluer, ting i
vindueskarmen, to skovkatte og en Maine Coon *støn*. Det er faktisk et
af mine ferie-projekter at få gjort den vindueskarm lidt mindre
livsfarlig for et par lysestager og håndlavede keramikting fra min
moster (ja, OK, jeg indrømmer det, det er naivt at tro at den slags ting
kan stå i vindueskarmen når man har tre terrorister boende...hvor længe
er det nu liiiige jeg har haft kat?)

/Pernille (der HURRA har 14 dages ferie fra kl. 15.30 i dag)

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-07-02 10:18

Pernille skrev

</Pernille (der HURRA har 14 dages ferie fra kl. 15.30 i dag)>

Århhh la' du bare vær........ mandag morgen tuder
du fordi du ikke må komme på arbejde *GGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 12-07-02 09:30

Hej Nina
Sådan har jeg det med egern i haven, så skal jeg flytte alt fra
vindueskarmen, for Dino han stanger til det hele af bar iver, og jeg kan jo
ikke stå der og gribe det hele, så jeg kan ligesågodt rydde karmen
Ha' selv en dejlig dag i dag også.
Hilsen Denise