Hvilken båd var på Langelinje igår aftes?
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 11-07-02 17:20

hhmm, ved ikke helt om det er den rigtige gruppe da det her kun sporadisk
handler om sejllads.

Igår aftes var jeg på Langelinje og køre en is indendørds, og ved kajen var
der den STØRSTE cruiser smidt ved kanten.

Jeg har aldrig set noget lignende, Polenfærgen sejlede på et tidspunkt forbi
og lignede en optimistjolle i sammenligning.

Desværre misede jeg navnet på vej hjem i bilen, den hed noget med
Constant...eller Cosmic noget den stil.

Kunne godt tænke mig at finde lidt mere info om dyret, da vi var ret
imponedere over dette flydende hotel.

Har søgt på bl.a. Kbh's havn, for om de oplyste hvilke både der anløber men
uden held.

Måske nogen herinde kan løfte sløret for det ?

På forhånd tak

Kim

Fra : KLH

Dato : 11-07-02 20:09

Ved heller ikke om det er den rigtige gruppe, men så noget i TV den anden
dag om et krydstogt skib der skulle komme til KBH. Fik heller ikke fat i
navnet, kun det at man kunne købe lejligheder ombord, eller tage afsted en
uge for ca. 38.000 DKR... dog med fuld pension.

KLH

Fra : Brian

Dato : 12-07-02 12:37

> så noget i TV den anden dag om et krydstogt skib.....

Det skulle vel ikke være denne du tænker på ? :
http://www.freedomship.dk / http://www.freedomship.com

Mvh. Brian

Fra : Kim Malmqvist

Dato : 13-07-02 12:24

On Thu, 11 Jul 2002 18:20:06 +0200, "Kim Jørgensen"
<k7@get2net.nospam.dk> wrote:

> [...]
>uden held.
>
>Måske nogen herinde kan løfte sløret for det ?

Hvis du alligevel er på Langelinie, kan du på næstsidste hus
(umiddelbart før den runde iskiosk) se hvilke krydstogtskibe der
ankommer/afgår, det plejer at være skrevet på to stks. A3-sider, der
sidder på indersiden af en rude.

Kim Malmqvist.

Fra : Betina, Silje og Jen~

Dato : 16-07-02 01:36

Jeg er ret sikker på at det var 'The world' of etellerandet som jeg ikke kan
huske pt

Der var en artikel i Jyllandsposten sidste søndag.

Jens

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-07-02 21:15

"Betina, Silje og Jens" <mananura@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg er ret sikker på at det var 'The world' of etellerandet som jeg ikke
kan
> huske pt

Det var det ikke...

Den hedder Constellation, og er en satan på vandet.

Man kan se lidt mere til den her http://www.duso2go.com/Celebrity_Ships1.htm
nederst på siden.

Og hvis man vil besigtige den selv, kan man tjekke hvornår den anløber
Langelinje igen her
http://www.tv.cphport.dk/coins/KbhHavn.nsf/anloebCruiseAll?openAgent&lang=1
, der er fortsat et par chancer her i løbet af sommeren.

Go fornøjelse.

Kim