Eddie Skoller - Far og søn
Fra : Berit Isager Henriks~

Dato : 13-02-01 22:32

Hejsa!

Er der nogle derude, som har tabulatur til denne sang? Sangen "Far og søn"
findes på albummet "Jeg holder med Kina".
På forhånd tak.

Hilsen Berit.

Fra : N/A

Dato : 18-02-01 19:51

Fra : Berit Isager Henriks~

Dato : 18-02-01 19:51

Hej Poul Erik!

Tak for hjælpen. Uheldigvis er det ikke lykkes mig at finde tabulatur til
sangen endnu.

Hilsen Berit.

Fra : N/A

Dato : 24-02-01 00:30

Fra : Berit Isager Henriks~

Dato : 24-02-01 00:30

Poul Erik Dyreborg skrev i meddelelsen ...
>http://members.aol.com/Julasdream/bum/cats_in_.htm
>http://www.harrychapin.com/music/cats/cradle.cord

Hej igen!

Du burde jo slås til ridder, kåres til helgen eller noget lignende!!! Du har
i hvert fald reddet min dag, uge og måned - og vores koncert!
Tusind tak!

Berit.

Fra : John Thomsen

Dato : 20-02-01 01:11

On Tue, 13 Feb 2001 22:31:37 +0100, "Berit Isager Henriksen"
<bih@grin.dk> wrote:

>Hejsa!
>
>Er der nogle derude, som har tabulatur til denne sang? Sangen "Far og søn"

Nu vi er ved Eddie, så har han engang haft et nummer på sit
koncert-repertoire, som han kaldte "Verdens korteste cowboy-sang".

Er der nogle her, der kender den...?

Teksten sku' være noget i retning af:
"I feel so lonely in my saddle,
since my horse died...!"

Men jeg vil forfærdelig gerne ha' melodien... ))

Venligst
John