Jeres ris/ros til en Ericsson t65 ??
Fra : **TRADS**

Dato : 11-07-02 16:35

Hvad godt / skidt er der at sige til en T65 ??

Mvh
Henrik Olesen
Mailto:trads@get2net.dk

Fra : MaRk

Dato : 11-07-02 20:37

Hej

Jeg har købt en for et par dage siden, selvom der var nogle der ikke synes
om den...
Jeg har stillet ligene spørgsmål på: http://mobilsiden.dk/mobildebat.dk/ kan
ikke give dig et direkte link desværre.

Fra : Andrew

Dato : 11-07-02 22:22

Jeg har lige fået min T65, og kan ikke sige særligt meget dårligt om den.
Mange har kritiseret tasterne i skarpe vendinger, jeg synes at de er fine!

Den har et DEJLIGT stort display!
Den vejer kun 95 gram (ca)
Den er designmæssigt flot.
Har GPRS, email, ems, etc

Jeg kan indtil videre komme på 1 minus, som er mikrofonens placering. I vind
larmer det rigtig meget. Men man kan bare holde hånden over den, så er det
fint.

Jeg er rigtig glad for min!

Mvh Anders

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 12-07-02 09:09

"Andrew" <andvalenREMOVE@post.tele.dk> wrote in message
> Mange har kritiseret tasterne i skarpe vendinger, jeg synes at de er fine!

Hmm jeg er lidt sådan midt i mellem. De er okay, men ikke noget specielt.
Jeg synes klart de er for små (der er udmærket plads til de kunne være bare
lidt større) og de lader til at blive lidt bløde at trykke på efter noget
tid.

> Den har et DEJLIGT stort display!
> Den vejer kun 95 gram (ca)
> Den er designmæssigt flot.
> Har GPRS, email, ems, etc

Jeps! Jeg synes også den vinder når man sammenholder features med pris.

> [...]
vind
> larmer det rigtig meget. Men man kan bare holde hånden over den, så er det

Ja den er ret skod. Og et andet klagepunkt som før er blevet vendt i gruppen
er T9-ordbogens hastighed når man har skrevet de første 15 ord, derefter går
det altså for langsomt. Men menuerne er da fint hurtige, det er bare
ordbogen og det er faktisk temmelig irriterende at sidde og vente på den
snegler sig færdig. I det mindste husker den da tastetrykkene.

Carsten Sørensen

Fra : Per Olsen

Dato : 12-07-02 20:17

Klart bedre end de Nokia'er jeg har haft (3210, 3310, 3330)
Det er en meget mere gennemført telefon end de tidliger nævnte,
både hvad angår funktionalitet og kvalitet--
Med venlig hilsen
Pe®=sen