YES !!!!!!!!!!!!!!!! Jens Breth Hansen
Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 16:14

har lige fået en mail fra østjyllands radio ang. Jens
Breth Hansen,

Kære Marianne Hellemose

Tak for din mail.

Jeg kigger på sagen og vil meget gerne i kontakt med dig.

Vil du ringe til mig på 87397000 - meget gerne så hurtigt som muligt.

mvh Helle-KArin Helstrand, journalist, Østjyllands Radio

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Eva

Dato : 11-07-02 16:21

Hej Marianne
Tillykke tillykke tillykke
Dejligt at du får noget ud af alle dine anstrengelser og alt det arbejde du
har lagt bag.
Er spændt på at høre fortsættelsen...
Hilsen Eva
marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2da0ac$0$16797$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : AEK

Dato : 11-07-02 17:18

Skide godt , Marianne !

Du har sgu " nosser ".

/ Anya.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 11-07-02 18:22

Hej Marianne

Fedt ! Glæder os til at høre mere. ..

Jeg går ud fra du kender siden http://www.breth.dk/ ??? Her står om
manden holdning, noget om at han ikke finder det stressende at have 3
klinikker osv osv .. Måske står der et eller andet du kan bruge ..
noget som ikke stemmer overens med virkeligheden ???

Hilsen Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : KatjaStrofen

Dato : 11-07-02 20:56

Pia Lihme Petersen <Pia@Lihme.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2dbeac$0$41331$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> klinikker osv osv .. Måske står der et eller andet du kan bruge ..
> noget som ikke stemmer overens med virkeligheden ???

Jeg var lige derinde og kigge.. og well det der slog mig var at han har
priserne stående! - nu har jeg endnu ikke haft min Tigermis ved dyrlægen..
så lang tid har jeg ikke haft ham..

Men er priserne ufattelig billige eller hvad er det som gør at folk benytter
ham ?

Katja

Fra : Ann K

Dato : 11-07-02 21:09

Hej Katja.
Aner intet om prislejet i det jyske ;)
Men kan dog sige at kr. 1300,- for sterilisation af en tævehund er
_meget_ (!) billigt...
I KBH-området koster denne operation (for ca 3 år siden) mellem 2900,-
og 3700,- (prisdifference bla pgr forskellig narkosemiddel)...
Han er faktisk så billig at jeg ville blive skeptisk... for hvordan
bærer han sig ad med at have hele tre klinikker kørende økonomisk??? Min
tanke ville være at han arbejdede på samlebånd... og jeg ville helt
sikkert sørge for at indhente oplysninger på så billig en dyrlæge
_inden_ han fik lov til at komme i nærheden af mine dyr!

Mvh Ann.
Ps. godt gået Marianne!!! Skal du have hjælp med noget?

Fra : Camilla Scharff

Dato : 11-07-02 21:15

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev...
> Han er faktisk så billig at jeg ville blive skeptisk... for hvordan
> bærer han sig ad med at have hele tre klinikker kørende økonomisk??? Min
> tanke ville være at han arbejdede på samlebånd... og jeg ville helt

3, næh nej - prøv 6... + en "mobilklinik"! Men det gør det selvfølgelig ikke
bedre... (

> sikkert sørge for at indhente oplysninger på så billig en dyrlæge
> _inden_ han fik lov til at komme i nærheden af mine dyr!

Kunne ikke være mere enig - det er nok bare ikke en tendens, der umiddelbart
ligger til det generelle lønniveau her hjemme (ihvertfald ikke før man *har*
haft en dårlig oplevelse hos en discount-dyrlæge, desværre...).

Mvh. Camilla

Fra : goofy

Dato : 11-07-02 18:55

Hej Marianne
> har lige fået en mail fra østjyllands radio ang. Jens

Flot gået.

Vi har lige været ved vor dyrlæge, og jeg nævnte omtalet dyrlæge.
Ifgl vores dyrlæge er han kendt som en der er " blød" i bolden. Han er kendt
for at bryde alle grænser.
Derefter spurtge jeg om vi kan gøre noget, dertil svarede han at " man" (
dyrlæger)
nærmest skulle være morfiøs for at man kunde midste bestallingen.
Så jeg tror at det i sidste ende kun er en retssag imod ham der hjælper.
Det at blive smidt ud af en dyrlægeforening er vel ikke det samme som at
midste bestallingen?
Så jeg tror du er på rette vej, nok det eneste alternativ, ved at skaffe så
megen opmærksomhed omkring ham som muligt,
desuden mener jeg stadig at vi skal have en hjemmeside
"op og stå" og gøre alt hvad vi kan for at udbrede kendskabet til denne
slagter

Du må gerne maile til mig privat, hvis du ønsker en hjælpende hånd.

Med venlig hilsen
Steen

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 19:56

Har også lige mailet justitsministeriet, fødevareministeriet
og danmarks veterinærinstitut, århh manner der kan snart
ikke være flere offentlige indstandser der IKKE har fået mail. Jeg prøvede
at ringe til en af dem der har brugt
JBH, men der var ikke nogen hjemme, så nu vil jeg skrive
til de 3 jeg fandt adresser på.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-07-02 20:08

Smaddergodt Marianne *S*
Det går da i den rigtige retning.
De som har været udsat for hr Breths uansvarlighed, de må da helt sikkert
være interesseret i dette her

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 20:41

Hej Joan
Det håber jeg da, har lige fået skrevet breve til de
3, jeg har adresse på, og jeg vil følge Pia's råd om at
kontakte de aviser der har haft "sager" om ham, for at
se om andre vil henvende sig

Fra : Trine Alsing

Dato : 11-07-02 20:37

Hatten af for dig, Marianne!! Way to go

Stolte hilsener
Trine

Fra : Denise

Dato : 11-07-02 21:23

Hej Marianne
Fedt, fedt. Ja, EB har jo ikke reageret på mine mail, de nødder, men du
klarer det jo fint uden dem.
Spændt på fortsættelsen.
Hilsen Denise
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d2da0ac$0$16797$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 21:48

Hej Denise
Ja det er faktisk det sværeste, at vente på at nogen
giver lyd fra sig, når man sidder her trippende og
bare vil have at der skal ske "noget" Jeg har også
en stak breve til postbudet, og helt ærligt hvorfor
kommer hun ikke bare NU hvor tingene er klar til
afsendelse, så uanset hvor svært det er må vi nok
væbne os med tålmodighed, jeg har også sendt mails
til stiften-aahus og horsens folkeblad, i håbet at de vil trykke en
efterlysning om utilfredse kunder, så har avisen
mit navn adresse tlf.nr og email, hvis nogle melder sig,
og det forudsætter jo at de trykker efterlysningen

Fra : Denise

Dato : 11-07-02 22:12

Hej Marianne
Fedt du har energi til alt dette. Hvis nogle at dem du kommer i kontakt med
tror du bare er et hysterisk kvindemenneste, som sådanne nogle jo kan tro,
der ikke selv har dyr, så har du jo hele denne gruppe til at bakke dig op
(jeg går da ud fra at det er hele gruppen, for hvis de er her i NG så holder
de af katte, og holder de af katte kan de ikke fordrage ham "dyrlægen"). Og
derfor kan du jo også hurtigt skaffe underskrifter hvis det skal bruges til
et eller andet. Så man kan jo sige du er talerør for katte nyhedsgruppen,
det må du jo huske og sige til dem.
Hilsen Denise
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d2def10$0$16777$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-07-02 22:18

> [...]
> mit navn adresse tlf.nr og email, hvis nogle melder sig,
> og det forudsætter jo at de trykker efterlysningen

marianne... hvis du gider at sende mig linksene til de artikler der findes
sammen med et kopi af den mail du sender rundt, vil jeg gerne stykke en
artikel sammen til vores side om dette.....
også gerne de paragraffer i dyrlægetingen du mener var overtrådt ( jeg ved
du har skrevet det her i gruppen, men mit hovede er lidt oversvømmet lige nu
så jeg vil meget gerne hvis det ryger direkte i min mailbox.....)
hvis nogle så har nogle kommentarer i denne forbindelse ( feks egne
oplevelser med breth eller en konkret mening om hvad en _GOD_ dyrlæge bør
være er i velkomne til at skrive til mig så skel jeg nok inkludere det i
artiklen))
også hvis i har nogle ting i mener der skal med

jeg har netop spurgt i juragruppen om den fremgangsmåde jeg foreslog
tidligere... håber på et konkret svar... ellers er det jo ikke værre end at
det kan pilles ned igen*G*

--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : wow1

Dato : 07-08-02 08:16

Godt Så !

Der skal sættes en stopper for den mand: jeg har brugt ham een gang -
den 11.oktober 1997 og det var tæt på at koste min kat livet...

http://www.kandu.dk/

Fra : marianne hellemose

Dato : 07-08-02 08:28

wow1 skrev
<Der skal sættes en stopper for den mand: jeg har brugt ham een gang -den
11.oktober 1997 og det var tæt på at koste min kat livet...<

Vil du ikke skrive de nærmere omstændigheder, enten
her eller privat hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk
jo mere jeg har at "arbejde" med jo større chance har
jeg