[OT] Henrik? Hvor er du blevet af???
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 11-07-02 14:17

Altså, nu begynder jeg at undre mig. Jeg ved godt det er ferietid og alt det
der, men...

HVOR ER HENRIK BLEVET AF???

Jeg savner hans og Melissas kommentarer :o/

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Majer

Dato : 11-07-02 14:20

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Altså, nu begynder jeg at undre mig. Jeg ved godt det er ferietid og alt
det
> der, men...
>
> HVOR ER HENRIK BLEVET AF???

Jeg har spekuleret over det samme!!
Hvor er du Henrik???

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 11-07-02 14:30

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> HVOR ER HENRIK BLEVET AF???

Han og Melissa er på besøg i Roskilde, men han bliver
sikkert rørt over, at du har savnet ham

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 11-07-02 14:35

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
>
> Han og Melissa er på besøg i Roskilde, men han bliver
> sikkert rørt over, at du har savnet ham

Pyh, det var da rart at der var nogen der vidste noget

Jamen jeg har UNDRET mig fordi han altid plejer at være her :o}

Hilsen
Lisbeth

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 16:08

He He He mange sjæle en tanke, tror han har
"uartig" så Melissa straffer ham ved ikke at lade ham bruge computeren *GG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : AEK

Dato : 11-07-02 17:18

Pudsigt - jeg har tænkt nøjagtigt det samme.

Blev enig med mig selv om, at han var blevet godt & grundigt forelsket.
Så al hans tid gik med kæresten og Melissa......hi hi

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-08-02 00:13

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Altså, nu begynder jeg at undre mig. Jeg ved godt det er ferietid og alt det
> der, men...
>
> HVOR ER HENRIK BLEVET AF???
>
> Jeg savner hans og Melissas kommentarer :o/

Øhmm *snøft snøft* Tak fordi i har savnet mig (eller er det bare
ønsketænkning..) og i i stedet har savnet flere :? !! indlæg i gruppen
jeg har først i aften fået min newsreader til at køre igen og
finder... 6300 ca indlæg i gruppen :8O: (læs chok)

Ja jeg var bla i Roskilde og dælme om jeg ikke også fandt Ann & Jan
hvor jeg mødte nogle af jer andre :D, så min første live-aby, mødte
Saga og alle de andre..:D
Og fik senere ret dårlig samvittighed fordi jeg ikke kunne holde et
løfte..::::
Men jeg blev ret akut kaldt bort..

Men vi er tilbage, som Lars "Von Friberg" så fint udtrykte det et
andet sted : still going stok - selvom det i varmen her mest er
rollator.. Melissa's nye udtryk : En pelsmus for en lynlås til pelsen

Jeg har kun skimmet indlæggene igennem, og vælger nok den hurtige
løsning med at markere dem læst alle sammen. Ok jeg ved at der er
meget guf, men jeg kommer jo aldrig med ellers...

Men helt på den lade side har jeg heller ikke ligget, for jeg skrev
til hende som skriver Jubii-kattenyt og gjorde "lidt" reklame for
gruppen og den meget fine/informative hjemmeside. Så der kommer jo
sikkert flere til når det kommer med..

> Hilsen
> Lisbeth

Men ok indrømmet jeg har bestemt også savnet at læse/være i gruppen og
er helt sikkert også glad for at være "på" igen..

Et stort glædesspinbrum fra Melissa til alle som har noget at være
glade for..
Og
Et stort trøstespinbrum til alle som er kede af det..
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 15-08-02 07:00

Hej Henrik
Allerførst VELKOMMEN tilbage
Jeg forstår dig så udmærket, jeg var kun på ferie i 14 dage og er lige
hjemvendt fra sydens sol til en NG der er spækket med nye indlæg, det er
ganske uoverskueligt, jeg valgte som du, at markere dem læst alle sammen, så
kunne jeg altid med tiden læse dem af min interesse.
Næsemøz til Melissa
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-08-02 21:29

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

Hej Birgitte

> Hej Henrik
> Allerførst VELKOMMEN tilbage

Stor TAK :hop:

> [...]
> ganske uoverskueligt, jeg valgte som du, at markere dem læst alle sammen, så
> kunne jeg altid med tiden læse dem af min interesse.

Ja, man kan ikke vende ryggen til gruppen her før der er flere tusind
indlæg.. *gg*

Et stort nussekram til Journey, for det er en trist historie..*snøft*
Et andet stort nussekram til Hoochie, som endelig fik lov at beholde
en lille miv "Stort smil :hop:"

Melissa sender også lige to store spinbrum til Journey og Hoochie + to
ekstra til slaverne som heller ikke har haft det let med hele
situationen..

Men resten skal heller ikke snydes så du får lige en stavl nussekram
til fordeling..

> Næsemøz til Melissa
Jeg bringer et næsemøz tilbage fra Melissa
Som ikke har glemt Star hendes drømmehunk, til ham indtil flere
næsemøz og kindgnid..

Fra : Birgitte

Dato : 16-08-02 20:57

Takker for alle de varme møzer
Jeg er også utrolig glad for Hattrick, bare det at få en killing efter
Hootie, det er hele besværet værd.
Måske næste år har jeg mod på nok en omgang med Hootie, men da bliver det
med Happy drengen Jeg er sikker på, at de to vil lave utrolig skønne
Babier sammen.
Star går jo inde nu, han stortrives i bedste stil, jeg har forresten
tilmeldt ham som kastrat i Ribe selvom han ikke er i 100% pelscondition, men
han trænger til lidt træning.
Kan jeg sende dig en mail privat med nyt billede af Star i afslappet stil?
Jeg er sikker på at Melissa bliver vild forelsket over at se hvor afslappet
Star kan se ud
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-08-02 21:05

Birgitte <birgitte@truetrust.dk> skrev i

> Kan jeg sende dig en mail privat med nyt billede af Star i afslappet stil?
> Jeg er sikker på at Melissa bliver vild forelsket over at se hvor
> [...]

Protest!!! Snyd, fup, svindel, humbug & bedrag!!! Hvorfor skal vi andre
snydes for Star??? Vi vil osse se ham!!!

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Birgitte

Dato : 18-08-02 08:56

Hej Lars
Jamen du behøver da ikke at blive snydt, jeg har nu lagt billederne ind på
www.dk-fritid-dyr-kat.dk
Både af Star og af Hattrick
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-08-02 20:17

> Hej Lars
> Jamen du behøver da ikke at blive snydt, jeg har nu lagt billederne ind på
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk
> Både af Star og af Hattrick
> Missehilsner fra Birgitte
> DK TRUE TRUST
> www.truetrust.dk

Og den flotte fyr skulle Melissa ha' haft at savle over helt alene?? FNYS!!
Det er vist tæt på at Bob bliver skiftet ud som Frigg's drømmehunk. Hattrick
er al'så guf, men han kalder vist mest på de moderlige instinkter. Han ser
ud til at være alt bøvlet værd!

Mvh. Lars

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-08-02 21:13

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> writes:

> [...]
> er al'så guf, men han kalder vist mest på de moderlige instinkter. Han ser

Så skulle du da se det første billede hun/jeg så af ham, jeg måtte
lave en :ups: reboot af maskinen for selv at kunne få lov til at gøre
noget.. mand hun blev sur...;-D

Fra : Lars Dahl

Dato : 18-08-02 21:51

> [...]
> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.homepage.dk
> Denne msg er lavet i & postet med gnus. Do not fear the Penguin

Hehe... Jeg kan lige se det: "Hva' Fan... bilder du dig ind? Sådan at
reboote den steg, inden jeg har savlet færdigt!!" *G*

Mvh. Lars

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-08-02 22:08

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> writes:

> Hehe... Jeg kan lige se det: "Hva' Fan... bilder du dig ind? Sådan at
> reboote den steg, inden jeg har savlet færdigt!!" *G*

Det var den eneste løsning, ellers havde hun siddet der endnu...;-D

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-08-02 21:51

> [...]

> Måske næste år har jeg mod på nok en omgang med Hootie, men da bliver det
> med Happy drengen Jeg er sikker på, at de to vil lave utrolig skønne

Uha glæder mig allerede til at se dem..

> Star går jo inde nu, han stortrives i bedste stil, jeg har forresten
> tilmeldt ham som kastrat i Ribe selvom han ikke er i 100% pelscondition, men
> han trænger til lidt træning.

Det er jo bare skønt
Ham ville jeg jo gerne møde irl, men jeg er ikke helt sikker på at jeg
kommer til Ribe lørdag. For jeg har lovet mig selv at komme om
søndagen for at møde Kesto.. :hop:
Meeen jeg ville jo gerne møde Star irl også ))

> Kan jeg sende dig en mail privat med nyt billede af Star i afslappet stil?
> Jeg er sikker på at Melissa bliver vild forelsket over at se hvor afslappet
> Star kan se ud

JAAAHHHH, så skal jeg bare have noget farve til min printer, så kan
hun få hængt billedet op over sin flyttekasse...

Fra : Kate

Dato : 15-08-02 11:34

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in

Jamen også velkommen hjem til dig. Håber du har haft en god ferie.
Misserne var vel glade for at du kom hjem igen?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Kate

Dato : 15-08-02 11:33

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

Nå, det var godt du kom tilbage til folden.

> Jeg har kun skimmet indlæggene igennem, og vælger nok den hurtige
> løsning med at markere dem læst alle sammen. Ok jeg ved at der er
> meget guf, men jeg kommer jo aldrig med ellers...

Nej, det kan altså også være uoverkommeligt. Jeg var kun væk 5 dage og
kom hjem til næsten 500 indlæg. Der blev også kun skimmet og senere fik
jeg så læst op på det meste.
Jeg har mere eller mindre frivilligt været væk fra min
kaningruppe....Kom tilbage til 11000+ indlæg, så siger man bare okay
"catch-up"

Velkommen tilbage til "virkeligheden"

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-08-02 21:32

Kate <kateREMOVE@oliwer.dk> writes:

> Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in
>

> Nå, det var godt du kom tilbage til folden.

Jae kunne jo heller ikke holde mig væk i længden..

> [...]
> Jeg har mere eller mindre frivilligt været væk fra min
> kaningruppe....Kom tilbage til 11000+ indlæg, så siger man bare okay

Jowtak hvis næste år bliver lige så varmt vil jeg se at finde en
afbudsrejse til nordpolen..*GGG*

Fra : Jette

Dato : 16-08-02 06:47

> [...]
> til hende som skriver Jubii-kattenyt og gjorde "lidt" reklame for
> gruppen og den meget fine/informative hjemmeside. Så der kommer jo

Velkomment tilbage

Ovenstående lyder rigtig spændende... lad os endelig høre mere, når du
ved noget

Mvh. Jette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-08-02 19:58

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> writes:

> Hej Henrik
>
> Velkomment tilbage
>
> Ovenstående lyder rigtig spændende... lad os endelig høre mere, når du
> ved noget

Det vil jeg da gøre