T68i rediger telefonbogen fra en PC/PPC
Fra : Dag

Dato : 11-07-02 13:25

Til Gruppen

Når i taler om kontakter i T68i mener i så telefonbogen eller er der et
andet adresse kartotek i T68i.
Grunden til at jeg spørger er fordi jeg lige har hentet en T68i og det først
den spurte om var om den skulle hente mine telefonnr. fra sim kortet op i
telefonen, hvilketjeg ikke syntes var smart da jeg så ikke får dem med over
på en evt. anden telefon.
Men nu har jeg så fundet ud af at man kan have flere tlf.nr. under samme
navn, så nu skal jeg manuelt ind og slette og ændre i T68i's telefonbog, da
man ikke kan flytte et nr. ind under en bestemt person.
Så jeg mangler muligheden for at kunne redigere telefonbogen fra en PC'er
eller en Pocket PC, nogen der ved hvilken software jeg skal bruge?

På forhånd tak for svar.

Venlig hilsen
Dag

Fra : Jens Bjargum

Dato : 13-07-02 01:13

Du kan hente software her (gratis)
http://wap.sonyericssonmobile.com/software.asp?product=T68&view=Synchronisat
ion

Så kan du synkronisere alle dine kontaktpersoner med Outlook, og så bruge
Outlook til at redigere informationerne.

Jens

Fra : Dag

Dato : 16-07-02 15:03

Tak for hjælpen

Dag

Fra : Lionking

Dato : 07-08-02 08:16

"Dag" skrev d. 11-07-02 13:25 dette indlæg :
> [...]
PC'er
> eller en Pocket PC, nogen der ved hvilken software jeg skal bruge?

Hejsa.

Du skal et såkladt data kabel til t68 der skal køre fra din computer via
com port til din telefon, det koster ca 350kroner, og først skal du hav
installert Microsoft Outlook, og så den cd der følger med, da du købte
din telefon.
Den skal så installers, hvis ikke har denne kan du finde den på sony
ericsson hjemmenside.

Og så skulle det gerne virke.

http://www.kandu.dk/