Tortie fik taget tråde
Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 13:06

I formiddags var vi inde og få taget Tortie's tråde,
og jeg fik en snak med dyrlægen der havde steriliseret
hende, det "glemte" jeg sidst på grund at "stress"

Tortie ser meget fin ud også indvendig, og hun tog det
i stiv "pote" men hun er jo også en DEJLIG kattepige.

Tilgengæld fik jeg lidt af et chock da vi kom hjem igen,
de 6 små vandaler havde virkelig udnyttet tiden hvor mor
ikke var der, til at lave alle de tossestreger de overhovedet kunne, en
rulle affaldsposer hentet ned
fra vindueskarmen var rullet helt ud (ved I hvor lang
sådan en er ?)og perforet af massevis af killingetænder,
en rulle toilet papir hentet fra en box i vindueskarmen
havde fået samme tur, så nu er der "konfetti" for alle
pengene, en stor skål med tørkost havde fået vendt bunden i vejret, så
iblandet konfettien er der også små
killinge-tørkost-kugler, deres "dynamit-stang" fra Anya
lå i vandskålen.............suk gad vide hvornår min ren-
gørings-dame kommer (hmm desværre bare ønsketænk-
ning)

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 11-07-02 13:55

Hej Marianne,

det er svært at lade være med at grine.....somme tider er jeg også
virkelig glad for at jeg kun har en Polgara, hvis der var seks af hendes
slags så gad jeg vide hvordan vores lejlighed ville se ud....

/Pernille

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 11-07-02 14:26

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in message
> Tilgengæld fik jeg lidt af et chock da vi kom hjem igen,
> de 6 små vandaler havde virkelig udnyttet tiden hvor mor
> ikke var der, til at lave alle de tossestreger de overhovedet kunne

Puh jeg er glad for jeg har taget en uges ferie lige efter weekenden Tortie
og Fru V kommer hjem til mig.

Jeg mødte ellers en superdejlig hankat forleden, han er lige så kælen og
tillidsfuld som Tortie og mindst lige så flot (perser/MCO krydsning). Hvis
de ikke begge var neutraliserede kunne man få helt lyst til at skabe sin
egen race af velcro-katte ;)

Carsten Sørensen

Fra : Eva

Dato : 11-07-02 16:32

Hej Marianne
Kan lige forestille mig hvordan det har set ud.
Dejligt at Tortie er sund og rask.
Ren nysgerrighed/dumhed: Hvad er en "dynamit-stang"?
Hilsen Eva
marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d2d749a$0$16826$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 16:41

Hej Eva
Det er sådan en rød aflang 15cm stof-ting med
katteurt i, altså kattelegetøj

Fra : AEK

Dato : 11-07-02 17:16

Hej Marianne !

Hvad søren bilder de rødder sig ind at smide " Dynamit Stangen " i
vandskålen...
Hmpf....*G*

Hvor bliver det hårdt for dig, når alle flyver fra reden.

/ Anya.

Fra : Mette Svangren

Dato : 11-07-02 22:50

marianne hellemose wrote:
..............suk gad vide hvornår min ren-
:: gørings-dame kommer (hmm desværre bare ønsketænk-
:: ning)
::
:: --
:: Marianne
::

Når nu hun er færdig hos dig, sender du hende så ikke en tur til Østjylland?
Jeg har simpelthen opgivet at gøre noget ved værkstedet, før de sidste
flytter (og de er netop i dag 7 uger, så det kan jo nå at blive meget
værre).
Jeg har pottemuld og leca over hele gulvet, de keramikpotter, jeg havde
stående, er gået til de evige jagtmarker, og alle plastikpotterne ligger
spredt ud over hele gulvet (de er tilsyneladende formidable skjul, når man
har fræs).
Skoene på skoreolen er også spredt ud over det hele, og jeg tror ikke, der
er et helt snørrebånd tilbage.
Og så håber jeg ikke, at det danske forsvar har noget imod, at de officielt
af Hærens Materielkommando til os udleverede uldsokker bliver skiftevis
slået ihjel og brugt som seng. Så meget for respekt for Dronningens klæ'r!

Og for tiden bruges især skumringen til fræs ind og ud af terassedøren
(-bare rolig, Kate. Rolfert klatrer kun ganske lidt i gardiner!), så hele
scenariet er på vej ind i mit køkken! Jubii

Nå, måske falder de til ro. I morgen flytter Mads, Mis Sophie og Lillebror.
Til gengæld flytter Rosinen (der stadig mangler et hjem) og Kina ind...måske
er det så hip som hap med roen

MVH en træt Mette

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-07-02 03:46

Mette skrev

>Nå, måske falder de til ro<

he he jeg ææælsker optimister *GGG*

Fra : Denise

Dato : 12-07-02 07:50

Hej Mette og Marianne
Jeg er sikker på at det er et rent katte paradis hos jer
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 12-07-02 15:38

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in

> Og for tiden bruges især skumringen til fræs ind og ud af
> terassedøren (-bare rolig, Kate. Rolfert klatrer kun ganske lidt i
> gardiner!), så hele scenariet er på vej ind i mit køkken! Jubii

Hehe, så er det godt jeg kun har gardiner for et vindue
Det vil sige at han er 7 uger nu?

Uh, hvor er der læææææænge til.

Kate

Fra : AEK

Dato : 12-07-02 18:45

Uh, hvor er der læææææænge til.

Øøøh, var Sofie ikke imod ideen....*G*
Må man snart få billder at se af dine rødder......TAK !

God weekend, Kate.

/ Anya.

Fra : Kate

Dato : 12-07-02 20:09

"AEK" <5678@jubiipost.dk> wrote in news:agn4ie$na2fh$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Uh, hvor er der læææææænge til.
>
> Øøøh, var Sofie ikke imod ideen....*G*
> Må man snart få billder at se af dine rødder......TAK !
>
> God weekend, Kate.
>
> / Anya.

Jo, det er hun jo egentligt, men hun er ikke blevet spurgt Stod det
til hende solgte vi også Lante og Johan, men det får hun heller ikke
lov til.

Også god weekend til dig og uhyrerne

Kate

Fra : Mette Svangren

Dato : 12-07-02 19:31

Kate wrote:

:: Det vil sige at han er 7 uger nu?
::
:: Uh, hvor er der læææææænge til.
::
:: Kate

Jeps, han er født 23. maj. Vi har i går og i dag fået taget nogle rigtig
gode billeder af ham, som jeg lige sender til dig ved lejlighed

MVH Mette (der i dag også har sagt farvel til Mads, Mis Sophie og Lillebror,
der nu hedder Pelle)

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-07-02 19:47

ÅRHHHH Mette hvorfor må vi andre ik' se dem
hvor er det bare tarveligt, jeg trænger sådan til at
se "terrorist-billeder" *GGGGG*

Fra : Mette Svangren

Dato : 12-07-02 19:54

marianne hellemose wrote:
[...]

Fordi jeg skrev dette, umiddelbart _før_ Jettes mail om foto på hjemmesiden
ankom i min mailbox. Så I skal også nok få glæden

MVH Mette

Fra : Kate

Dato : 12-07-02 20:10

> Jeps, han er født 23. maj. Vi har i går og i dag fået taget nogle
> rigtig gode billeder af ham, som jeg lige sender til dig ved
> lejlighed

Yes, send endeligt løs.

Kate