Svar ang. Jens Breth Hansen
Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 12:05

Jeg har i modtaget en svar-mail fra et af bestyrelses-
medlemmerne i den danske dyrlæge-forening.

Hej Marianne,

Den Danske Dyrlægeforening har INTET ønske om "at holde hånden over" Jens
Breth Hansen.
Vi er selvfølgelig uofficielt vidende om mange "specielle forløb", men det
kan vi ikke smide manden ud af foreningen på.
Derfor er det vigtigt, at alle sager bliver indklaget til vores
Klientklageudvalg samt Fødevaredirektoratet.
Hvis der kan fremskaffes tilstrækkelig antal sager, hvori der påvises
kritisable forhold kan Den Danske Dyrlægeforening ekskludere
et medlem - men det kræver altså klager - ikke rygter og avisskriverier, da
en evt. ekslusion efterfølgende kan indklages.
Den Danske Dyrlægeforening har ligesom alle andre foreninger i Danmark
foreningsfrihed - dvs. vi kan ikke nægte nogen dyrlæger medlemsskab
(medmindre altså der kan dokumenteres særlige kritisable forhold).
En dyrlægeautorisation kan kun fratages gennem Fødevaredirektoratet (tidl
Veterinærdirektoratet). Derfor bør klager også indgives hertil.

Med venlig hilsen

Steen Engermann
Den Danske Dyrlægeforening, Sektion vedr. hund, kat & smådyr
Formand

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 11-07-02 12:45

marianne hellemose wrote:
> Jeg har i modtaget en svar-mail fra et af bestyrelses-
> medlemmerne i den danske dyrlæge-forening.

[snip som skriver at de og fødevaredirektoratet er nødt til at have
klager fra "ramte" patienter]

Er det så ikke et "must" at prøve at få fat i så mange som muligt af dem
som har været udsat for manden, og fortælle dem at de kan hjælpe os
meget med at få ham "ud af spillet" ved at klage?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 12:55

Hej Jesper
Jo jeg har også lige været på "jagt" efter dem på de
"gule sider" så i løbet af dagen vil jeg skrive et brev
til dem.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 11-07-02 13:10

Hejsa Marianne

Hvad med at sætte en annonce i den avis som plejer at bringe artiklerne
om denne dyrlæge ?? Eller evt. prøve at kontakte avisen og fortælle om
vores "mission" .. Måske kan vi / du få lov til at gøre det gratis /
symbolsk beløb ?.. Og der er jo sikkert andre med dårlige erfaringer
end de, som har været i avisen ..

Knus fra Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 11-07-02 13:14

Hej igen ..

Hmmm .. jeg ved ikke helt om det fremgik af mit indlæg .. ?? Meningen
med annoncer eller artikler skulle selvfølgelig være at finde frem til
flere utilfredse kunder som kan klage over manden !!

Hilsen Pia

Fra : marianne hellemose

Dato : 11-07-02 16:05

Det er slet ikke nogen tosset ide, jeg vil prøve at
kontakte de aviser der har bragt historier om ham
1000 tak