Link til at hente Java Virtual Machine??
Fra : Svend Emil

Dato : 11-07-02 11:44

Jeg har nu ledt efter JVM, men kan ikke finde det rette sted at downloade og
installere??

Jeg kører XP, og har ikke kunne finde den under update, men min browser skal
bruge den!!

Håber på hjælp!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-07-02 11:58

Svend Emil wrote:

> Jeg har nu ledt efter JVM, men kan ikke finde det rette sted at downloade og
> installere??

Microsoft er ikke specielt vild med Java. Du kan hente en JVM direkte
fra Sun på http://java.sun.com/getjava/download.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 11-07-02 12:17

"Kim Ludvigsen" <ludvig@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg kan sende dig MS JM hvis du sender en mail og din postkasse kan tage de
små 6 mb den fylder
--
Venlig hilsen
Bjarne

NO SPAM fjernes i e-mail

Fra : Svend Emil

Dato : 11-07-02 14:45

TAK, det virker nu!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-07-02 15:15

> Microsoft er ikke specielt vild med Java. Du kan hente en JVM
> direkte fra Sun på http://java.sun.com/getjava/download.html

Problemet er, at mange Webbanker udelukkende fungerer med Microsofts
JVM, hvilket er dobbelt uheldigt nu da MS tilsyneladende har droppet
det pågældende stykke software og man derved ikke umiddelbart har
mulighed for Java i IE6.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-07-02 17:26

Morten Bjergstrøm wrote:

> [...]
> JVM, hvilket er dobbelt uheldigt nu da MS tilsyneladende har droppet
> det pågældende stykke software og man derved ikke umiddelbart har

Hør Morten, er du ved at blive gammel? Du svarer på et indlæg, der er
over en uge gammel. Men ellers kan vi kun være helt enige i problemet
med Java. Man kan kun konstatere, at Microsofts strategi med den
forurenede Java virkede perfekt - og ikke uden hjælp fra programmører,
der ikke har forstået fordelen ved et platformsuafhængigt
programmeringssprog. Det er selvfølgelig ekstra surt for dem, der slet
ikke har mulighed for at installere MS-Java, fordi de benytter andre
styresystemer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 20-07-02 16:45

Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk> skrev:

> Hør Morten, er du ved at blive gammel?

Det kommer vel an på, hvordan man definerer gammel.

> Du svarer på et indlæg, der
> er over en uge gammel.

Jeg ved det, men jeg følger kun perifert med i denne gruppe. Derudover
ramte problemet med manglende java i IE6 og den manglende mulighed for
at hente Microsofts JVM mig i dag og jeg bidrog, da også med lidt nye
oplysninger omkring en noget problematisk problemstilling

> Det er selvfølgelig
> ekstra surt for dem, der slet ikke har mulighed for at installere
> MS-Java, fordi de benytter andre styresystemer.

Det er en ting men jeg vil mene, at det næsten er et endnu større
problem, at det nu kan blive ekstra besværligt at få diverse webbanker
til at virke fordi der ikke er nem adgang til at hente MS' JVM og hvis
MS har droppet deres JVM 100% så kan der gå mange måneder før bankerne
indser, at de bliver nødt til at ændre deres systemer.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 23-07-02 21:19

On Sat, 20 Jul 2002 15:44:41 +0000 (UTC), "Morten Bjergstrøm"
<nospam01@miljokemi.dk> wrote:

> [...]
>at hente Microsofts JVM mig i dag og jeg bidrog, da også med lidt nye
>oplysninger omkring en noget problematisk problemstilling

Havde også problemet for nogen tid siden, men hos MS fandt jeg
MSJAVX86.EXE (5 MB)

Har desværre ikkeet link til filen.

Så vidt jeg husker virker den med IE 4 - 6

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 24-07-02 10:39

Jørgen Nielsen <nospamjn2@get2net.dk> skrev:

> Havde også problemet for nogen tid siden, men hos MS fandt jeg
> MSJAVX86.EXE (5 MB)

Det er den MS har fjernet fra deres hjemmeside.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-07-02 22:24

On Wed, 24 Jul 2002 09:38:32 +0000 (UTC), "Morten Bjergstrøm"

Hentet hos MS 2002/07/04

http://hjem.get2net.dk/joni/MSJAVX86.EXE

--
Mvh. Jørgen