T3 Teaser
Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 11-07-02 10:47

Jeg glæder mig godt nok også til den kommer, men hvor plat er det lige at
lave en teaser, der overhovedet INTET viser fra selve filmen!!!!

Hvis du gerne vil se lidt grafik, så klik alligevel

http://www.apple.com/trailers/wb/t3/large.html

Fra : psycrow

Dato : 11-07-02 13:04

Teasere viser sjældent billeder fra filmen, idet de mest af at laves for at
gøre publikum opmærksom på at filmen overhovedet er i produktion

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3d2d5445$0$407$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Jonz

Dato : 12-07-02 09:19

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> wrote in

> Teasere viser sjældent billeder fra filmen, idet de mest af at laves
> for at gøre publikum opmærksom på at filmen overhovedet er i
> produktion

Ovennævnte hører efterhånden mere til sjældenhederne.. Nu om dage er der
oftest klip fra selve filmen i de såkaldte 'teasere'.. De er bare kortere
end de 'rigtige' trailere..

Dog har vi set to eksempler på ovennævnte inden for en måned med X2 og T3..
well...

Fra : Tenzel Kim

Dato : 12-07-02 10:13

Jonz wrote:

> [...]
> end de 'rigtige' trailere..
>
> Dog har vi set to eksempler på ovennævnte inden for en måned med X2 og T3..

Spider-Man havde også en sådan teaser hvor man ikke så andet end noget
spindelvæv og så navnet Spider-Man til sidst.

Har svært ved at se grunden til at lave den slags teasere da film som
T3, X2 og Siper_man nok skal blive hypet så meget i medierne at man ikke
kan undgå at vide at de er på vej.

Så hellere en teaser som den der er lavet til Hulk. Du får lov til at se
Bruce Banner (Eric Bana) og transformationen til Hulk omend det kun er
øjet. Det var efter min mening dog nok til at gøre een interesseret i at
se den neste teaser/trailer.

Tenz.

Fra : Sadat

Dato : 11-07-02 13:54

> [...]

> lave en teaser, der overhovedet INTET viser fra selve filmen!!!!
>
> Hvis du gerne vil se lidt grafik, så klik alligevel

Nok verdens dårligste trailer :(

Grafikken er ikke engang på højde med det fra 2'eren. Men jeg går ud fra at
det grafik intet har med det de bruger i filmen.

MVH. Sadat

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-07-02 17:03

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nok verdens dårligste trailer :(

Og det er stadig ikke en trailer ; Bare en lille teaser.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-07-02 17:08

Thomas Mouritsen wrote:

> "Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Og det er stadig ikke en trailer ; Bare en lille teaser.

Hvor er det lige jeg har hørt den musik før?
Jeg synes det lyder som noget fra en film men kan dælme ikke huske
hvilken.
Eller er det bare en standard-musik jeg nok har hørt 1000 steder før?

/Robert

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-07-02 17:09

Robert Eriksen wrote:

> Hvor er det lige jeg har hørt den musik før?
> Jeg synes det lyder som noget fra en film men kan dælme ikke huske
> hvilken.
> Eller er det bare en standard-musik jeg nok har hørt 1000 steder før?

D'Oh!! Nu kan jeg huske det!
Starten af Xena - Warrior Princess

> /Robert
igen

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 11-07-02 17:41

Robert Eriksen wrote:

> D'Oh!! Nu kan jeg huske det!
> Starten af Xena - Warrior Princess

Det er vist ret normalt at "stjæle" musik til trailere og teasere på den
måde. Der har været et par tråde om det tidligere.

/Nikolaj

Fra : Mads Lund

Dato : 11-07-02 20:54

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message

> D'Oh!! Nu kan jeg huske det!
> Starten af Xena - Warrior Princess

Nu følger jeg ikke med i Xena, så jeg ved ikke om jeg går glip af en eller
anden snedig pointe, men for mig lyder det da bare som det velkendte
Terminator-tema...

- Mads

Fra : No Humor Man

Dato : 11-07-02 21:00

"Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message
> D'Oh!! Nu kan jeg huske det!
> Starten af Xena - Warrior Princess
You serious? Det er fragmenter af musikken fra Terminator 2 mixed sammen.

--
From Carsten
also known as the notorious 'No Humor Man' (With Humor) among friends.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-07-02 21:42

No Humor Man wrote:

> "Robert Eriksen" <roe@adr.dk> wrote in message
> You serious? Det er fragmenter af musikken fra Terminator 2 mixed sammen.

Det lyder altså som starten af Xena.

Men det kan vel lige såvel være Xena-komponisterne der er blevet
inspireret
af T2. Eller også er det bare en spøjst sammenfald.
En helt tredje teori kunne være at Xena medvirker i T3 og dette er deres
måde at give et hint om en helt ny og uventet drejning i historien

/Robert

Fra : No Humor Man

Dato : 11-07-02 21:56

> [...]
> En helt tredje teori kunne være at Xena medvirker i T3 og dette er deres
> måde at give et hint om en helt ny og uventet drejning i historien
Hmm... sikkert. Men den fragment du helt formentligt refererer til er
T-1000 temaet.

--
From Carsten