MS Windows
briani 27239
Oppdateringer i Xp
Fra : Roger

Dato : 11-07-02 09:07

Finnes det en annen plass hvor man kan laste ned oppdateringene til xp for
om du må formatere så er alle xp oppdateringene borte så er det bare å laste
ned 20Mb på et modem tar dette for lang tid.
Jeg lure på om det kan finnes en plass hvor disse er pakket så du kan save
dem på din Hd så har du dem

Mvh Roger

Fra : shark

Dato : 11-07-02 10:10

jeg mener det er hvad Service Pack 1 er til for ??

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 11-07-02 10:57

"shark" <shark@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mener det er hvad Service Pack 1 er til for ??
Har du set noget til en SP 1 til Win XP pro DK?

Jeg har ikke kunnet finde den

--
Venlig hilsen
Bjarne

NO SPAM fjernes i e-mail

Fra : shark

Dato : 11-07-02 11:32

jeg har kun den ENG version. Den skulle være på vej. Men den ENG virker også
på den DK

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 11-07-02 12:23

> jeg har kun den ENG version. Den skulle være på vej. Men den ENG
> virker også på den DK
Er du helt sikker på det? Det er jeg ikke for det er tit ikke muligt at
indstallere ENG update til dansk version. Det lykkedes feks. ikke for mig
med stor hjælp fra MS at få USB 2.0 drivere til at køre i DK version, så jeg
venter stadig på løsning.

--
Venlig hilsen
Bjarne

NO SPAM fjernes i e-mail

Fra : shark

Dato : 11-07-02 22:25

joh det kører som sagt udmærket. En msule blandning med sproget men ellers
kører godt.. Har dog ikke prøvet med USB 2.0 da jeg ikke har nogle enheder
med USB 2.0

Fra : Madsen

Dato : 11-07-02 14:09

[6800] B. Rosch skrev:

[WinXP SP1]

> Jeg har ikke kunnet finde den

Den man kan få fat i for tiden er en beta-version. Den endelige SP1
er ikke udkommet endnu.

Madsen.

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-07-02 16:30

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

>[WinXP SP1]

>Den endelige SP1 er ikke udkommet endnu.

og når den gør, så går der nok yderligere laaang til, inden en dansk
version dukker op.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 11-07-02 16:39

Peter Loumann skrev:

> og når den gør, så går der nok yderligere laaang til, inden en dansk
> version dukker op.

Temmelig sikkert meget længe.

Jeg læste for øvrigt en artikel den anden dag som fortalte, at SP1 til
WinXP skulle foretage en kraftig oprydning i Windows' kildekode som
muligvis kan resultere i at folk der gerne vil køre ældre Windows- og
DOS-programmer kan få problemer. Det gør nu ikke mig noget, men blot
til orientering til dem som måske har behov for at køre sådanne
programmer. Jeg kan ikke lige finde artiklen igen, men hvis jeg finder
den, så smider jeg den herind.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 11-07-02 16:43

Madsen skrev:

> Jeg kan ikke lige finde artiklen igen, men hvis jeg finder
> den, så smider jeg den herind.

Det var denne her:
http://www.hardware.no/nyheter/juni02/windows_cleanup.html

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 11-07-02 15:21

Roger skrev:

> [...]
> til xp for om du må formatere så er alle xp oppdateringene borte
> så er det bare å laste ned 20Mb på et modem tar dette for lang

Prøv følgende side:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/default.asp
(Vælg selv det sprog og styresystem du skal bruge.)

Madsen.