Hankattestrint
Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 11-07-02 08:02

Nabolagets hankatte går ind i vores baggård og strinter. De er efter min
kælne hunkat.
De kravler fan'me også ind af mine vinduer om natten her om sommeren og
strinter på møbler.
Jeg er mildelst talt træt af det hele.

Nogen der har gode erfaringer med japansk pepermyntepulver, til at holde
fremmede hankatte væk, som strinter?

Fra : Niels Peter

Dato : 11-07-02 08:42

"Jan Bak Madsen" <jma@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> Nabolagets hankatte går ind i vores baggård og strinter. De er efter min
> kælne hunkat.

Er den steriliseret?

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Jan Bak Madsen

Dato : 11-07-02 08:53

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev

> Er den steriliseret?

Nej, vil det hjælpe? Bliver hannerne så uinteresserede?

Fra : Niels Peter

Dato : 11-07-02 08:59

> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev

> Nej, vil det hjælpe? Bliver hannerne så uinteresserede?

Ja, de bliver højst sandsynligt tilkaldt af damens interessante dufte, som
vil forsvinde få uger efter, hun er steriliseret.

Niels Peter
www.bluewhite.dk