Lasat speed II og B & O
Fra : Mr. Hansi

Dato : 13-02-01 21:48

Her

Da jeg får ISDN om nogle uger ( når teledanmark får tid )
Har jeg et par spørgsmål.
Jeg har B & O 2400 telefon med nr. viser + en rød lampe der blinker når
linjen er optaget, får jeg problemer med dette sammen med Lasat speed II ?
Min telefonsvarer er også en B & O som lyser kraftigere når der er opkald
eller linjen er i brug, hvad med den ?
Kan man regne med at A / B udgangen på modemet opfører sig som en normal
telefon linje ?

Mvh Hans

Fra : Jensn

Dato : 14-02-01 07:18

Det vil du ikke få problemer med

Og ja, A / B udgangen fungerer som en "almindelig" linie

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-02-01 07:38

> Da jeg får ISDN om nogle uger ( når teledanmark får tid )
> Kan man regne med at A / B udgangen på modemet opfører sig som en normal
> telefon linje ?

Nej. Der er nogle små forskelle og der findes udstyr (fx omstillingsanlæg)
som opfører sig sært.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen