MS Windows
briani 27239
Installation af ny digital camera
Fra : Bo Munch Jensen

Dato : 11-07-02 07:26

Hej !

Jeg er løbet ind i en blindgyde.

Jeg har købt et nyt digital kamera. I den forbindelse skal hardwaren
jo installeres. Det går for så vidt godt nok, det ser ud som om
installation går godt.

Men når jeg går ind i enhedshåndtering, kan jeg se at der er fejl på
hardwaren.

I status for enheden står:
NTKERN.VXD indlæseren til denne enhed kunne ikke indlæse
enhedsdriveren (Code 2).

Du kan løse dette ved aat klikke på Opdater driver og opdaterer
driverenheden.

Det gør jeg så, men får at vide at den bedste driverallerede er
installeret, og en opdatering hjælper ikke noget. Den kommer med en
række filer, hvor den fil der findes er nyere end den den finder på
installations-cden. Detr drejer sig om:

kstvtune.ax
kswdmcap.ax
ksxbar.ax

Hvad går der galt, og hvad kan jeg gøre.

NB: Jeg har Windows ME

Håber på et godt råd

Bo Munch Jensen

Fra : Michael Bach

Dato : 11-07-02 09:35

"Bo Munch Jensen" -----------CUT-----------

> Håber på et godt råd
>
> Bo Munch Jensen
-------------------------------
Har du været inde på producentens HP og tjekke for opdaterede drivere.
Som udgangspunkt skal man jo regne med de cdèr der følger med hardware ikke
er up to date.
Ellers ved jeg det ikke :)

Mvh Michael Bach.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-07-02 20:18

"Michael Bach" <jasguda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Munch Jensen" -----------CUT-----------

> -------------------------------
Jeg har flere gange fået andre enheder til at virke, ved at fjerne dem fra
enhedshåndtering. Når den så bootede igen, kunne den sjovt pludselig godt
installere driverne rigtigt.

Kurt

Fra : fqbjs

Dato : 07-08-02 08:16

"Bo Munch Jensen" skrev d. 11-07-02 07:26 dette indlæg :
> [...]
> kswdmcap.ax
> ksxbar.ax
>
> Hvad går der galt, og hvad kan jeg gøre.

Hej Bo Munch Jensen

Ja, det lyder måske lidt drastisk, men jeg kører osse ME og havde
problemer med at installe mit nye MEDION9725.
Jeg sikrede mig mine data og slettede harddisken og installerede ME
forfra.

Det hjalp, men måske er der en nemmere løsning.

mvh Bjarne Stenfeldt

http://www.kandu.dk/