Counterstrike Problem
Fra : Henrik Thorsgaard

Dato : 11-07-02 02:30

Hejsa.

Jeg har lige formateret og geninstalleret alt på min computer. Alt fungerer
som det skal bortset fra counterstrike. Nogle gange når jeg holder sidestep
inde, som på mine controls er A od D, bliver den ved med at gå til siden
efter at jeg har sluppet knappen!! Jeg undrer mig over dette og tænker på om
det måske har noget med mine grafikkort drivere at gøre??? Jeg håber
virkelig at nogen kan hjælpe mig!! Det virkede fint inden jeg formaterede og
geninstallerde!!

MVH. Henrik

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 11-07-02 03:25

> [...]
> det måske har noget med mine grafikkort drivere at gøre??? Jeg håber
> virkelig at nogen kan hjælpe mig!! Det virkede fint inden jeg formaterede

Hejsa

Du skulle tilfældigvis ikke køre powertools vel? for det har jeg også været
ude for da jeg havde powertools på compen efter jeg fjernede det forsvandt
det. Jeg syntes selv det er vild underligt, kender en der køre det uden
problemer powertools ved ikke om det er fordi hans er en P4 og min Amd
t-bird.

Hygge

Ang3lFire

Fra : Henrik Thorsgaard

Dato : 11-07-02 10:02

Hej. Powertools er det det samme som powertoys? Hvis ikke hvad er det så?
Jeg har nemlig lige fjernet Powertoys og det hjalp ikke!

MVH. Henrik

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 11-07-02 11:23

> Hej. Powertools er det det samme som powertoys? Hvis ikke hvad er det så?
> Jeg har nemlig lige fjernet Powertoys og det hjalp ikke!
Hejsa

Nej powertools og powertoys er 2 forskillige ting. Powertools bruges til
mere eller mindre at tweake ens windows, med forskellige indstillinger, har
ikke selv haft det inde særlige længe da det som sagt gav forskinkelse i mit
cs. Køre du D3D eller opengl i cs, for D3D kan asso være kendt for at lave
forsinkelse men det er mere mus mæssigt. Hvis problemet ikke var der før, så
prøv at rekonstruer hvad du har lagt ind eller opdateret denne gang, som du
ikke havde før, for der må da være et eller andet du har ændret siden cs
først gør den nu.

Hygge

Ang3lFire

Fra : SonofonoS

Dato : 12-07-02 15:56

> [...]
> det måske har noget med mine grafikkort drivere at gøre??? Jeg håber
> virkelig at nogen kan hjælpe mig!! Det virkede fint inden jeg formaterede

Det kunne lyde som et problem med "træge taster"! Prøv at tryk på
shift-tasten en masse gange ude på skrivebordet. Kommer der en dialogboks
frem? Hvis ja, så er problemet nok de "træge taster". Jeg ved ikke om man
kan slå dem fra, men kig lige i windows hjælpen. Det kan jo være der står
noget...

SonofonoS