Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Upload af digitale billeder i "Original-si~
Fra : J. Kunzendorf

Dato : 10-07-02 23:45

Jeg har fået mig oprettet som bruger hos HPPHOTO.com, og skulle ligge
nogle af mine billeder op på siden, så jeg kunne sende folk linket,
istedet for billederne enkeltvis, da det hurtig vil fylde folks
mailbox, idet de næsten fylder en Mb hver!! Men HPPHOTO er
tilsyneladende ikke til så god opløsning, så når de er uploadet fylder
de ikke meget over 40-60Kb!!!!!

Derfor ville jeg gerne høre om nogen, som har linket til et websted,
hvor man gartis kan uploade sine billeder til et album, hvor de ikke
bliver reduceret i
Str. af Kb??
(Også for at de fotos, jeg senere-poster her i gruppen er til, at
downloade)

Med venlig hilsen
JKM@tdcspace.dk

Fra : Brian Østergaard

Dato : 11-07-02 08:27

"J. Kunzendorf" <jkm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver reduceret i
> Str. af Kb??
> (Også for at de fotos, jeg senere-poster her i gruppen er til, at

Prøv at kigge på www.pbase.com Der kan brugeren selv vælge mellem small,
medium, large og original størrelse !

Med venlig hilsen
Brian Ø

Fra : Morten Winther

Dato : 11-07-02 12:54

"J. Kunzendorf" <jkm@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> bliver reduceret i
> Str. af Kb??
> (Også for at de fotos, jeg senere-poster her i gruppen er til, at

Jamen så må jeg da lige anbefale dig at prøve www.megapixel.dk

/ morten

Fra : J. Kunzendorf

Dato : 13-07-02 10:59

"Morten Winther" <mw@get2net.dk> wrote in message news:<agjrip$l6a$1@news.cybercity.dk>...
> "J. Kunzendorf" <jkm@tdcspace.dk> wrote in message

> Jamen så må jeg da lige anbefale dig at prøve www.megapixel.dk
>
> / morten

Hej Til alle & Hej Morten...

Det må jeg sige, Megapixel er en uovertruffen god side, at have med,
at gøre hvad angår upload af mange Mb!!!

Dog kunne menüerne på siden godt være mere logisk opbygget, man får
utrolig mange klik frem & tilbage, for at komme til den side man
ønsker!!

MEN NU SKAL I OGSÅ HAVE FORNØJELSEN AF AT SE MINE FOTOS!!!!!!

Her er et par link til siden:

http://megapixel.dk/vis/album/318

http://MegaPixel.dk/vis/album/316

http://MegaPixel.dk/vis/album/315

http://MegaPixel.dk/vis/album/306

DE ER TAGET MED HP´S PHOTOSMART 812 (V09.27)&(V08.27)............

Mvh. JKM

Fra : Peter Loumann

Dato : 13-07-02 11:27

jkm@tdcspace.dk (J. Kunzendorf) skrev:

>Det må jeg sige, Megapixel er en uovertruffen god side, at have med,
>at gøre hvad angår upload af mange Mb!!!

Ja, den ser tiltalende ud, men intet i denne verden selvfølgelig
rigtig gratis:

" Derudover accepterer brugeren, at MW Interactive må anvende
personoplysninger til formidling af reklame- og specialtilbud"

> [...]
>http://MegaPixel.dk/vis/album/315
http://MegaPixel.dk/vis/album/306
>DE ER TAGET MED HP´S PHOTOSMART 812 (V09.27)&(V08.27)............

Ja tak! Der er gode billeder imellem. Man tag lige og hold op med det
råberi, ikk'!

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : J. Kunzendorf

Dato : 14-07-02 03:13

Peter Loumann <peloda@tiscali.dk> wrote in message news:<0tvviusnheumrig2r3h8nca067g2phoh7u@4ax.com>...

> [...]
> http://MegaPixel.dk/vis/album/306
>
> Ja tak! Der er gode billeder imellem. Man tag lige og hold op med det

Hej Peter..
'Jeg er muligvis ikke den bedste til, at gennemskue alt!!
Men lige den med, at "råbe" -- den´forstod jeg slet ikke!!

Hvad angår "Megapixel" kan jeg ikke se, hvad du mener med, at intet er
gratis, da jeg ikke har betalt en krone endnu!!
Den med formidling af reklame- og specialtilbud, opdagede jeg ikke,
men som sagt:
JEG ER IKKE DEN BEDSTE TIL;AT GENNEMSKUE!

Håber du bliver bruger, så jeg kan se dine billeder samme sted???

Mvh.
JKM

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-07-02 19:06

>Hej Peter..
>'Jeg er muligvis ikke den bedste til, at gennemskue alt!!
>Men lige den med, at "råbe" -- den´forstod jeg slet ikke!!

Så er det da godt, du spørger At skrive med store bogstaver
betragtes her som råberi. Det anses for dårlig opførsel. Det er ikke
noget, jeg bare har fundet på, der står mere om det her:

http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html

og endnu mere her

http://www.usenet.dk/netikette/larm.html

Hvis du gerne vil have det uddybet eller diskure det, bør det ske i

news:dk.admin.netikette ,

som skulle komme frem i din nyhedslæser, hvis du klikke på
gruppenavnet her.

>Hvad angår "Megapixel" kan jeg ikke se, hvad du mener med, at intet er
>gratis, da jeg ikke har betalt en krone endnu!!

Jeg mente bare det, jeg citerede fra deres side:

> " Derudover accepterer brugeren, at MW Interactive må anvende
> personoplysninger til formidling af reklame- og specialtilbud"

Det kan man jo godt se som en slags betaling ...

--
hilsen pl
se mine fotos