Adminstrasionsgruppe - Server udvidelser
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 10-07-02 22:44

Jeg har Win 98 SE, Office 2000, Frontpage 2000 og forsøger fra Office 2000
CD'er at installerer Server-udvidelser til Frontpage
Jeg får hele tiden svaret at jeg ikke er medlem af
administrationsgruppen, -men jeg har en stand alone maskine!
Hvordan indstiller jeg min computer så jeg også kan installere denne
programdel til Frontpage??

På forhånd tak for nogen gode svar!

Ole PE Jensen
ICQ 40112860

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-07-02 01:13

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> administrationsgruppen, -men jeg har en stand alone maskine!
> Hvordan indstiller jeg min computer så jeg også kan installere

Det kan du ikke - og det kan du.

Du kan ikke, hvis du har en udbyder, hvorhos du huser din
hjemmeside. Det er udbyderen, der skal lægge FP ext. på
serveren - det kan du ikke, da du ikke har
administratorrettigheder til udbyderens server.

Du kan gøre det, hvis du selv sætter en lokal server op. I så
fald skal du installere de nævnte FP-udvidelser på din lokale
server/maskine, hvorefter du så kan lave en pegning på den.
Eller du kan oprette en server, som du så kan bede din udbyder
eller andre om at "pege" på din hjemmeside, der ligger lokalt på
din egen server. Men det betyder samtidig at du skal sikre dig
mod udefrakommende indtrængere f.eks. via en firewall.

Arne H. Wilstrup