produktions-år?
Fra : Manasvi

Dato : 10-07-02 21:41

Er der nogen der kan hjælpe mig med produktions-år for flg. film?

Back to freedom - instr.: Ivan Hall
The cat's victims - instr.: Antonio Bido
Criminally insane - instr.: Nick Philips
Don't look in the basement - instr.: S. F. Brownrigg
Double dragon in last duel - instr.: Key-Nam Nam
Eaten alive! - instr.: Umberto Lenzi
Den enfaldige mördaren - instr.: Hasse Alfredson
The last days of Frankie the Fly - instr.: Peter Markle
The man from the deep river - instr.: Umberto Lenzi
Official denial - instr.: Brian Trenchard-Smith
Police - instr.: Maurice Pialat
Rattlers - instr.: John McCauley
Silent night, bloody night - instr.: Theodore Gershuny
Sista kontraktet - instr.: Kjell Sundvall
Teaching mrs. Tingle - instr.: Kevin Williamson
Violent Naples - instr.: Umberto Lenzi
Zombi holocaust - instr.: Frank Martin

mvh Manasvi

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-07-02 21:52

prøv http:\\www.imdb.com, de har en ganske god søgefunktion

Fra : Manasvi

Dato : 11-07-02 17:10

tak for hjælpen
fremragende side, fandt alle årstal, lige hvad jeg har ledt efter, er straks
tilføjet mine favoritsider...
mvh Manasvi

Fra : Klaus Petersen

Dato : 12-07-02 00:53

> fremragende side, fandt alle årstal, lige hvad jeg har ledt efter, er
straks
> tilføjet mine favoritsider...

Det kan du også roligt gøre. Det er den ultimative film side - totalt
uundværlig!