Skærme
Fijala 3554
skærm med streger
Fra : klaus Bergh

Dato : 10-07-02 20:49

Hej

Har en skærm stående. Jeg har opdaget at der er opstået nogle vertikale
streger på skærmen. det er ligesom skygger. det ses mest på overgange mellem
gråt og hvidt.

er det noget man kan korigere for, på skærmen eller er den ved at gå kaput.

mvh

Klaus

Fra : Madsen

Dato : 10-07-02 20:53

klaus Bergh skrev:

> Har en skærm stående. Jeg har opdaget at der er opstået nogle
> vertikale streger på skærmen. det er ligesom skygger. det ses mest
> på overgange mellem gråt og hvidt.

Hvor mange streger er der? Du er sikker på at det ikke er de to streger
i en gittermaskeskærm du kan se?

Madsen.

Fra : klaus Bergh

Dato : 10-07-02 21:00

Hej

ok beklager det var ikke horisontale, men vertikale streger jeg kan se. Det
er mest i områder med gråt. det er en slags grålige streger. Ligner moire en
del.

Fra : Madsen

Dato : 10-07-02 21:32

klaus Bergh skrev:

> ok beklager det var ikke horisontale, men vertikale streger jeg
> kan se.

Ok. Så er det ikke gittermaskestreger.

Madsen.

Fra : Søren

Dato : 11-07-02 08:09

"klaus Bergh" <klausbergh@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3d2c8fb4$0$63644$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> gråt og hvidt.
>
> er det noget man kan korigere for, på skærmen eller er den ved at gå kaput.

Hvilken skærm ?
Min Samsung 959NF havde følgende fejl.

Skærmen har ca. 9 mørke vertilkale streger/skygger med en bredde på ca. 1 cm. fordelt på venstre side af skærmen, tydeligst på mørk
baggrund.

Indbyrdes afstand imellem stregerne er 1,5cm.

Den jeg fik istedet har tendens til samme fejl, og Anova kæmper en kamp for at få lavet fejlen på min oprindelige..

M,v,h Søren