Nokia 3310 software opdatering?
Fra : David Holm

Dato : 10-07-02 20:31

Hejsa

Har købt en nokia 3310 gennem wanna save med telia abb. Den har det problem
at den fryser når man modtager/læser smser og derefter først kan sparkes
igang ved at tænde/slukke tlf.

Jeg har snakket med Telia idag og de vil have sendt tlf. ind... Er der nogen
der ved om der er mulighed for at få firmwaren opdateret andetsteds? Eller
om Telia tjekker om tlf er simlåst når den ryger til rep (har fået tlf låst
op...)?

mvh

David

Fra : Ole Olsen

Dato : 10-07-02 20:37

Er det software 5.47 ?... hvis dette er tilfældet, så prøv og få lagt en
5.55 ind

Tryk *#0000# for at se versionen af software

Fra : helloo.dk

Dato : 10-07-02 20:38

Man kan godt få updateret softwaren i telefonen andre steder.. Kender du
ikke en Nokia butik du kan gå ind i? Det gøres meget hurtigt og det er
gratis hvis der stadig er garanti på telefonen..
Ellers må du jo sørger for at få en Unlocker der også lægger nyt software i
telefonen næste gang du skal Åbne en telefon..
Hilsen helloo.dk

Fra : JMo.

Dato : 10-07-02 22:30

On Wed, 10 Jul 2002 21:38:26 +0200, "helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote:

>Man kan godt få updateret softwaren i telefonen andre steder.. Kender du
>ikke en Nokia butik du kan gå ind i? Det gøres meget hurtigt og det er
>gratis hvis der stadig er garanti på telefonen..

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/af/sokservice.php

eller

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/af/nokiaconceptstores.html

eller

EMTS:
Fiolstræde 17, Kbh
Lyngby Hovedgade 76
Bispensgade 16, Aalborg
Vetsergade 96, Odense
Banegårdspladsen 16, Århus

Husk for en god ordens skyld dit garantibevis (købs-kvittering hvorpå
IMEI-nr fremgår) på telefonen.

Fra : David Holm

Dato : 11-07-02 05:59

> Husk for en god ordens skyld dit garantibevis (købs-kvittering hvorpå
> IMEI-nr fremgår) på telefonen.
Hmmm... Den er købt gennem wanna save med telia abb. Jeg mindes ikke at have
fået en sådan kvittering... Kan de ikke finde datoen alligevel?

mvh

David

Fra : JMo.

Dato : 11-07-02 19:52

On Thu, 11 Jul 2002 06:59:23 +0200, "David Holm"
<wormie_fjerndette@alberg.dk> wrote:

>Hmmm... Den er købt gennem wanna save med telia abb. Jeg mindes ikke at have
>fået en sådan kvittering... Kan de ikke finde datoen alligevel?

Du burde have fået en købskvittering - om ikke andet så fordi sælger
altid skal udskrive en kvittering når der sælges en vare.

Endvidere bør man sikre sig at IMEI-nr altid fremgår af sin
kvittering, da dette er eneste officielle garantibevis.

Service-værkstederne kan tjekke hvornår telefonen er produceret, vha.
den label der sidder under batteriet. Men om de stiller sig tilfreds
med dette ved jeg ikke. (de skal jo have godtgjort deres udgifter hos
Nokia - hvordan proceduren er her ved jeg ikke)

Endvidere vil det jo af naturlige årsager være produktionsdatoen, og
ikke salgsdatoen der fremgår af en sådan label - så i forbindelse med
garantireparationer kan man jeg komme ud i problemer.

Morale: Sørg ALTID for at få et garantibevis på din telefon, og kig
efter om IMEI-nr fremgår af denne...

Fra : helloo.dk

Dato : 11-07-02 19:57

Jo.. de kan indlæse stregkoden bag i telefonen men ikke alle steder vil
det...