Når klokken er 12 PM i New York ..........~
Fra : Jesper Stampe

Dato : 10-07-02 20:16

hvad er den så her i kongeriget? Jeg er ikke god til det med tidszoner.

Og hvis nogen undrer sig over, hvad det har med musik at gøre er svaret lige
her:
https://ticketing.ticketmaster.com/cgi/purchasePage.asp?event_id=1D0034E901E
C57C9&artistid=829120&majorcatid=10001&minorcatid=1

Det er sikkert fuldstændig håbløst, men prøves skal det altså.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 10-07-02 20:34

In <lM%W8.9296$9E3.113955955@news.orangenet.dk> "Jesper Stampe" <nomail@post.tele.dk> writes:

> [...]

>C57C9&artistid=829120&majorcatid=10001&minorcatid=1

>Det er sikkert fuldstændig håbløst, men prøves skal det altså.

Kig paa
http://www.timezoneconverter.com/

Mvh
Martin

Fra : Peter G.

Dato : 10-07-02 20:36

In article <lM%W8.9296$9E3.113955955@news.orangenet.dk>, Jesper Stampe
<nomail@post.tele.dk> wrote...
> hvad er den så her i kongeriget? Jeg er ikke god til det med tidszoner.

+ 6 timer.

Derfor kl. 18 lørdag d. 13 juli.

Held og lykke.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Klip venligst overflødige citater væk og svar nedenunder

Fra : Aston Villadsen

Dato : 11-07-02 10:57

On Wed, 10 Jul 2002 21:15:41 +0200, "Jesper Stampe"
<nomail@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>C57C9&artistid=829120&majorcatid=10001&minorcatid=1
>
>Det er sikkert fuldstændig håbløst, men prøves skal det altså.

Forståeligt nok :)

Der er i øvrigt 2 numre fra den nye plade til fri aflytning her:
http://www.brucespringsteen.net/

hvis nogen skulle være interesserede...