Hvordan skiller man T28s ad?
Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 10-07-02 19:01

Hejsa i gruppen!

Har et stort problem - min T28s' mic er gået sig en tur, så jeg skal have en
ny i - men kan ikke se mig ud af hvordan man skiller den ad - der er jo
ingen skruer!

HJÆLP!!!

--

Med Venlig Hilsen
Jonas M. Nielsen

Mail: moritz@e-box.dk
Web: www.dangerzone.dk

Fra : Fischer

Dato : 10-07-02 20:02

> Har et stort problem - min T28s' mic er gået sig en tur, så jeg skal
> have en ny i - men kan ikke se mig ud af hvordan man skiller den ad
> - der er jo ingen skruer!

Du skal først hive antennen af.
Så kan du vride fronten af. Det kræver lidt hårdhændet behandling, den
sidder godt fast.

*Fischer

Fra : Mobilfix

Dato : 10-07-02 22:18

Hej Jonas
Jeg bruger Ericsson værktøj,som består af 2 blå "plastikspader",som presses
ind i siderne og vupti,så er den klaret.Man kan også forsigtigt bruge en
hobbykniv,men der er risiko for at det giver mærker i cover.
Mvh. Stephan