feriepasning
Fra : Christian Jonassen

Dato : 10-07-02 17:44

Hej, jeg vil lige høre jeres mening, nu da jeg for første gang skal have
mine to katte passet i 14 dage..

Det er en i vores opgang der skal passe mine to indekatte, valget står
mellem at hun tager dem op til hende (hvilket hun meget gerne vil) eller at
de bliver i deres vante omgivelser i lejligheden og hun så nøjes med at
sætte mad og vand frem til dem.

På forhånd tak

Christian

Fra : Denise

Dato : 10-07-02 18:44

Hej Christian
Normalt har kattene det bedre i vante omgivelser, men 14 dage er jo rimelig
lang tid, så jeg tror jeg ville tage mod tilbudet med at hun vil tage dem
op. Får hun så problemer, hvis de skulle blive utrygge eller andet, så kan
hun jo nemt sætte dem tilbage i lejligheden.
Hilsen Denise

Fra : Linda

Dato : 10-07-02 22:50

Ja, jeg vil lige give mit besyv med, jeg ville nu lade dem være i deres
vante omgivelser, det gør jeg selv med mine katte, jeg plejer at rejse i 14
dage og jeg lader mine være hjemme i deres vante omgivelser, da de normalt
er meget nervøse, når de bliver flyttet rundt altså stresset, og det synes
jeg er synd, og de har jo hinanden i den sidste ende, men skulle det går
galt mens du er væk, og at de ikke trives, så kunne hun jo tage dem op i sin
lejlighed, men det skulle ikke værer det store problemer med det.

Mvh
Linda og de to gavtyve Frederik og Venus