MS Windows
briani 27239
Underligt Netkort
Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 10-07-02 17:53

En computer jeg for nylig sammensatte til en af mine kammerater har en under
lig bug. 90% af tiden når man tænder den, kan den ikke finde netkortet ( et
3com ), det ryger bare som "ukendt enhed".
Eneste måde er at reboote, hvorefter den så bare har fundet det, og det
virker som det skal.
Jeg har byttet hans netkort ud, med mit eget af samme slags. Hans kører fint
i min, men mit laver samme prob i hans. Jeg har også skiftet PCI slot og
opdateret driverne.. Nogen der har nogen anelse om hvad sker der ?

Andreas Jeppesen

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 10-07-02 19:03

Måske skulle jeg lige huske at nævne at det er win2k pro system, med et
soltek SL-75KAV bundkort.

Andreas