Hvem skal spille Batman og Superman?
Fra : Per Kristensen

Dato : 10-07-02 15:13

Hvem mener du ville være gode i rollerne som Batman og Superman i Batman vs
Superman?

Jeg kunne godt tænke mig Michael Keaton som Batman og Bruce Willis som
Superman. eller hvad med Travolta og Samuel Jackson i rollerne ;) "And you
know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese on Krypton?"

Fra : dumdum

Dato : 10-07-02 15:21

hejsa!

>Jeg kunne godt tænke mig Michael Keaton som Batman og Bruce Willis som
>Superman. eller hvad med Travolta og Samuel Jackson i rollerne ;)

*GG* Jeg tror ikke Bruce Willis er lige den type... har han ikke lyst hår?
Måske kunne han bruges i Superman vs. Batman Senior...

Mvh. fra Louise!

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 10-07-02 17:31

Hej

> *GG* Jeg tror ikke Bruce Willis er lige den type... har han ikke lyst hår?

Well, man har nogle RET vilde special-effects folk nutildags, jeg tror godt
de kan ordne det med håret :)

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : dumdum

Dato : 10-07-02 18:00

Hej

>Well, man har nogle RET vilde special-effects folk nutildags, jeg tror godt
>de kan ordne det med håret :)
Ja, det har du nok ret i, men jeg ville nu have svært ved at se ham i rollen
:) Bruce Willis flyve? WHAT?

Mvh. fra Louise

Fra : Per Kristensen

Dato : 12-07-02 15:04

"dumdum" <no-priv@te-answe.rs> skrev i en meddelelse
> hejsa!

> *GG* Jeg tror ikke Bruce Willis er lige den type... har han ikke lyst hår?
> Måske kunne han bruges i Superman vs. Batman Senior...
>
> Mvh. fra Louise!

Nu er Bruce jo altså yngre end Keaton. Desuden har han et rart ansigt som
også kan se stenhårdt ud.

Fra : izeqb

Dato : 10-07-02 19:44

On Wed, 10 Jul 2002 16:12:51 +0200, "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
wrote:

> [...]
>know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese on Krypton?"

Michael Keaton som batman og Christopher Reeve som superman.
Man burde vel kunne få Reeve til at flyve igen med nogle speciel
effects

Fra : Stefan Holm

Dato : 10-07-02 20:43

Således skrev izeqb <isak@city.dk>:

> Man burde vel kunne få Reeve til at flyve igen med nogle speciel
> effects

Eller en rampe.

--
"It's a pleasure to meet me. I hope you
never find a live turtle in your soup."

Fra : Per Kristensen

Dato : 12-07-02 15:04

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Eller en rampe.
>
> --
> "It's a pleasure to meet me. I hope you
> never find a live turtle in your soup."

LOL! Ja eller hyre en gut, som er mester i dværgkast?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-07-02 16:48

Stefan Holm wrote:

> Eller en rampe.

Og en rimeligt stor elastik.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Zeki

Dato : 10-07-02 20:18

Danny De Vito som Batman og Max Von Sydow som Superman.

Zeki

Fra : Anders Hyltoft

Dato : 10-07-02 20:52

Helt klart Iben Hjejle og Susse Wold som Batman og Superman...

Anders Hyltoft

Fra : Martin Møller

Dato : 10-07-02 23:30

"Zeki" <zeki@NOSPAMimage.dk> skrev i en meddelelse
> Danny De Vito som Batman og Max Von Sydow som Superman.
>
> Zeki

Anders Fjog som Badman og Poul Nyrup som Slupperman

Fra : / / dentro / /

Dato : 11-07-02 00:38

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

Supermand: Forsangeren fra danske Superheroes

Batmand: Carsten Lykke (tidl. forsanger i Ibens)

/ / dentro / /

Fra : Lasse Rimmer

Dato : 12-07-02 10:28

Per Kristensen skrev:

> [...]
> Superman. eller hvad med Travolta og Samuel Jackson i rollerne ;) "And
> you know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese on

Jeg ville ikke blive overrasket over Josh Hartnett som Superman. Jeg ville
(som gammel Superman-læser) på den anden side heller ikke blive
begejstret.

--
VH, Lasse Rimmer

lasse@evilpandapunktumdk
http://www.lasserimmer.com

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-07-02 11:57

> [...]

> know what they call a... a... a Quarter Pounder with Cheese on Krypton?"

Hvorfor ikke vælge nogle skuespillere, som faktisk ligner Batman og
Superman ?

Hvis man nu farvede Dolph Lundgrens hår sort, så har vi en perfekt
Superman.

Batman ved jeg ikke hvordan ser ud i tegneserien.
--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Per Kristensen

Dato : 12-07-02 15:06

> [...]
> Superman.
>
> Batman ved jeg ikke hvordan ser ud i tegneserien.

LOL! ja den ultimative B-film. Dolph Lundgren is Superman, Michael Dudikoff
is Batman.. Together for the first time on film!

Fra : MHP

Dato : 12-07-02 17:01

Matt Damon og Ben Affleck.

Men jeg ville give dobbelt så meget for billetten hvis
Lundgren og Dudikoff stod på plakaten! :)

--

Fra lillebrors konto...

Thomas Hejl Pilgaard |¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯|
Kollegievej 7-35 | Signature under |
4760 Vordingborg | construction... |
Denmark |_________________|

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 12-07-02 16:50

Per Kristensen wrote:
> Hvem mener du ville være gode i rollerne som Batman og Superman i
> Batman vs Superman?

Arnold.

Fra : Herold³

Dato : 13-07-02 16:57

> Arnold.

Som dem begge (Sixth Day 2)? Eller er Danny Devito også med i den plan?
(lille reference til Twins)

Fra : Jeppe Møller

Dato : 13-07-02 20:12

Roseanne Bars og Haley Joel Osment
Haley er klart Batman-rollen og Roseanne Superman

/Jeppe