Sigma Xcard
Fra : Morten

Dato : 10-07-02 15:10

Hej
Er der nogen der ved om man kan Boote op på et Tv, og kun bruge Sigma
xcard'ets s-vhs out på et TV. således at man bruger Xcardet til alt og ikke
kun film m.m. f.eks Internet-surf eller tekstbehandling

Jeg har planer om at bygge en lille entertainment box som skal ligge under
tv'et og det bundkort jeg planlægger at bruge har onboard vga, men ikke
tv-out.

se mere om xcard her:
http://www.sigmadesigns.com/products/xcard.htm#

på forhånd tak
Morten

Fra : Morten

Dato : 10-07-02 21:30

ups, den skulle vidst have været i grafikkortgruppen, sorry

-Morten