Session hos infopaq.dk
Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-02-01 16:15

Hej rødder

Er der nogen, der har haft succes med at bruge session hos infopaq.dk ?

I sammen åndedrat - er der nogen, der har fået .htaccess til at virke hos
samme udbyder ?

MVH

Michael

http://www.tip10.dk - En tipsklub på Nettet

Fra : Henrik Petersen

Dato : 13-02-01 17:42

> Er der nogen, der har haft succes med at bruge session hos
> infopaq.dk ?

Hvis du mener på Infopaq's gratishosting Freepaq, ja!

Du skal bare tilføje session-id'en som get-variabel i alle links. Fx:

test.php?<?=SID ?>&site=1

Du kan læse mere om det i php-manualen.

> I sammen åndedrat - er der nogen, der har fået .htaccess til at
> virke hos samme udbyder?

Nej, det kan ikke lade sig gøre. Der er spærret for brug af .htaccess

Henrik Petersen

Fjern Otto Leisner programmet fra min e-mailadresse,
hvis du vil sende e-mail til mig!