Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
G2 tele
Fra : Bo Jørgensen

Dato : 10-07-02 12:59

Hej!

Det ser ud til at jeg skal ha` mig et Canon G2 kamera (køber den nok hos
http://www.shg.dk/shg.asp).
Hvis jeg også skal ha` en tele, hvad skal man så købe (og hvor) ?
Jeg HAR surfet nettet tyndt, men ville lige spørge her, inden jeg kaster mig
ud i noget vildt

Hilsen Bo

Se evt. nogle af mine G1 billeder her:
http://www.visuelweb.dk/galleri.htm
(ikke opdateret i lang tid)

Fra : CeeCee

Dato : 10-07-02 13:21

Fik ellers ITbutikken ned i 7600,- du kunne jo prøve det samme, og jeg mener
også de har telen.

http://www.itbutikken.dk

Claus

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 10-07-02 14:08

Har lige købt et G2 og måtte ringe til Gud og hvermand. De der sælger til
under 8.500 har det ikke på lager. Købte derfor hos Japan til 8.500.

Fra : Bo Jørgensen

Dato : 10-07-02 14:26

> Har lige købt et G2 og måtte ringe til Gud og hvermand. De der sælger til
> under 8.500 har det ikke på lager. Købte derfor hos Japan til 8.500.

Har du noget ekstra udstyr til din G2`er?

/bo

Fra : Ib Frederiksen

Dato : 10-07-02 16:45

Nej ikke endnu!

Fra : J@N

Dato : 10-07-02 19:18

"Bo Jørgensen" <bo@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis jeg også skal ha` en tele, hvad skal man så købe (og hvor) ?
> Jeg HAR surfet nettet tyndt, men ville lige spørge her, inden jeg kaster

Det kommer an på hvor meget tele du har forestillet dig, du kan kun få max
2x tele forsatslinse med godt resultat, skal du bruge mere bør du kigge
efter et andet kamera med mere zoom, f.eks. Nikon 5700.

Jan