Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aldi kamera test
Fra : Stig Holmberg

Dato : 10-07-02 12:56

Så kan i se resultatet i dk.binaer

Jeg har skaleret dem ned til 800 x 600, og brugt "high quality" jpeg
kompression i PS.

Der er IKKE lcd display bagpå.

Den kan kun tage CF type I kort, max. 128 mb.

Nærgrænse: 80 cm.

Bruger AAA batterier.

Software fungerer helt upåklageligt.

Min vurdering: Rødstik i venstre side af billedfelt, kraftig fortegning, alt
højlys udbrænder, ikke for skarp.

Mvh. Stig

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-07-02 13:07

"Stig Holmberg" <stig-holmberg@tdcadsl.dk> skrev:

>Så kan i se resultatet i dk.binaer

Fint! Giver du et message-ID?

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-07-02 18:25

Nå, nu dukkede de op på min news-server, ud af det kaos,
news:dk.binaer er:

Det ser ud til, det tager gode billeder. Det er svært at bedømme
farven på cykel.jpg, når man ikke selv har set cyklen. skilt.jpg går
jeg ud fra er en spejling i en rude.

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-07-02 19:04

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ser ud til, det tager gode billeder. Det er svært at bedømme
> farven på cykel.jpg, når man ikke selv har set cyklen. skilt.jpg går

Det er da ikke spejlvendt.... Medmindre det er et spejlbillede af et andet
spejlbillede .....

> hilsen pl
> se mine fotos
> http://huse-i-naestved.dk

- Martin

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-07-02 20:21

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev:

>skilt.jpg går
>
>Det er da ikke spejlvendt.... Medmindre det er et spejlbillede af et andet
>spejlbillede .....

DOOH - jeg trænger vist til et processor-eftersyn. Hvoraf så den ret
kraftige forvrængning?

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-07-02 20:35

> DOOH - jeg trænger vist til et processor-eftersyn. Hvoraf så den ret
> kraftige forvrængning?

Der bliver diskuteret om det er en fejl i objektivet eller andet i
dk.binaer... Men efter hvad jeg kan se er de andre billeder okay?

> hilsen pl
> se mine fotos
> http://huse-i-naestved.dk

- Martin

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-07-02 20:41

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote in message

> Der bliver diskuteret om det er en fejl i objektivet eller andet i
> dk.binaer... Men efter hvad jeg kan se er de andre billeder okay?

Jeg kan nu se det voldsomme rødstik på alle 3 billeder... men cyklen og
bilen, er det lidt svært at se fortegning

Kan i forresten ikke tage et billede af kameraet... Vi for ikke aldi
reklamer....

Eller et link til kameraet.. så man ligesom kan forestille sig et eller
andet

Fra : BJ

Dato : 10-07-02 22:08

> Kan i forresten ikke tage et billede af kameraet... Vi for ikke aldi
> reklamer....
snip,

Et tip til dig og andre: www.aldi.de vælg Danmark > Aktuelt

BJ

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-07-02 22:17

"BJ" <bentjorgensen@(nospam)it.dk> skrev i en meddelelse

> snip,
>
> Et tip til dig og andre: www.aldi.de vælg Danmark > Aktuelt

Reklamen er skiftet ud....

> BJ

- Martin

Fra : Stig Holmberg

Dato : 10-07-02 20:18

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> wrote

> Det ser ud til, det tager gode billeder. Det er svært at bedømme
> farven på cykel.jpg, når man ikke selv har set cyklen. skilt.jpg går
> [...]

Nej det er ingen spejling.

Mvh. Stig