Hvordan fjernes pop-up værktøjslinien i IE~
Fra : Steffen

Dato : 10-07-02 11:22

I Internet Explorer 6.0 popper der nogle gange 4 ikoner op midt i billedet.
Det ene af ikonet er "Udskriv", de andre kan jeg ikke huske. Kan jeg undgå,
at de popper op?
Steffen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-07-02 11:39

In dk.edb.internet.software.browser Steffen wrote:

>I Internet Explorer 6.0 popper der nogle gange 4 ikoner op midt i billedet.
>Det ene af ikonet er "Udskriv", de andre kan jeg ikke huske. Kan jeg undgå,
>at de popper op?

Jeg har aldrig oplevet "floating toolbars" (flydende værktøjslinjer) i
IE. Virker knapperne på den værktøjslinje? Jeg kunne forestille mig at
det var en grafikfejl ved maksimering af et vindue. Bare en tanke.
--
Lars Stokholm

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 10-07-02 11:59

Lars Stokholm wrote:

> Jeg har aldrig oplevet "floating toolbars" (flydende værktøjslinjer) i
> IE. Virker knapperne på den værktøjslinje? Jeg kunne forestille mig at
> det var en grafikfejl ved maksimering af et vindue. Bare en tanke.
Det er toolbar for at hjælpe bruger til at kunne vælge gem, udskriv osv men
hvis cursor fjernes fra billede forsvinder den.
Den findes kun i IE 6.0

--
Fjern NO SPAM i emailadresse
Med venlig hilsen

Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-07-02 14:24

In dk.edb.internet.software.browser [6800] B. Rosch wrote:

>Det er toolbar for at hjælpe bruger til at kunne vælge gem, udskriv osv men
>hvis cursor fjernes fra billede forsvinder den.
>Den findes kun i IE 6.0

Aha, nå ja. Den husker jeg godt :) Det var det første jeg slog fra.
--
Lars Stokholm

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 10-07-02 12:07

En af de andre ikoner der dukker op er "Gem Som" og er nok den eneste nyttige af de
fire ikoner der dukker op i øverste venstre hjørne på billeder af en vis størrelse.

Den lille værktøjslinie kan deaktiveres ved at fjerne fluebenet ud for følgende:
Funktioner >> Internetindstillinger >> Avanceret >> Multimedier >> Aktiver værktøjslinjen Billede

Det er også lige der i nærheden at man kan deaktivere IE's nedskalering af store billeder.

Med venlig hilsen

Frank B. Daugaard
Web Designer

Fra : Claus Rubæk Jultved.

Dato : 10-07-02 12:08

Hej Steffen

hvis du klikker med "højre mus" får du mulighed for at deaktivere
funktionen. Hvis du vælger "hjælp" kan du læse noget om hvad den kan.....

Med venlig hilsen
Claus.

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 10-07-02 12:21

hmm selvføli' - det er s* noget nemmere end den vej jeg angav

/Frank

Fra : Steffen

Dato : 10-07-02 18:12

Tak for hjælpen - allesammen!
Steffen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-07-02 13:03

Steffen wrote:

> [...]
> Det ene af ikonet er "Udskriv", de andre kan jeg ikke huske. Kan jeg undgå,

"Funktioner" -> "Internetindstillinger" -> fanebladet "Avanceret" -> rul
ned til afsnittet "Multimedier", og fjern fluebenet ud for "Aktiver
værktøjslinien Billede".

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-07-02 13:06

Kim Ludvigsen wrote:

> "Funktioner" -> "Internetindstillinger" -> fanebladet "Avanceret" -> rul
> ned til afsnittet "Multimedier", og fjern fluebenet ud for "Aktiver
> værktøjslinien Billede".

Og jeg er alt for sen på den. Jeg må lære at læse en tråd til ende,
inden jeg svarer. Og så var svaret ikke en gang lige så godt som Franks,
øv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen