Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Erfaringer med Agfa Vista
Fra : Michael Jensen

Dato : 10-07-02 09:52

Sad netop og kiggede efter film til min kamera på internette og stødte ind i
Agfacolor Vista.

Ifølgelig siden har den fået en pris som bedste farvefilm ifølge EISA
awards.

Men hvad siger i andre, der har prøvet denne film ? Fortæl hvilken asa i har
brugt osv.

--
Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-07-02 08:11

"Michael Jensen" <michael@FJERNDETTEfreezz.dk> wrote in

> Sad netop og kiggede efter film til min kamera på internette og stødte
> ind i Agfacolor Vista.

> Men hvad siger i andre, der har prøvet denne film ? Fortæl hvilken asa
> i har brugt osv.

Jeg har brugt Vista 400 på en ferie til Brasilien for nylig, men har endnu
ikke fået scannet de par film som er af denne type. Lad mig lige kigge på
dem og så vende tilbage.

--
Kind regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP