Underskifts-indsamling Jens Breth Hansen
Fra : marianne hellemose

Dato : 10-07-02 09:32

De fleste af jer har hørt om Dyrlæge Jens Breth Hansen,
discount-dyrlægen der efterhånden har en del døde
kæledyr på samvittigheden, han har 6 klinikker i Jylland,
og har "huseret" i div. avis artikler/læserbreve. Efter min
bedste overbevisning burde Den Danske Dyrlæge -
Forening have stoppet ham for lang tid siden (ja han er
medlem) Jeg vil sende de underskrifter der kommer til
DDDf. og alle der kunne tænkes at ville gøre noget for
at stoppe ham, sammen med div. kopier af avisartikler.
Alle er velkomne til at maile mig, hvis de vil se disse
kopier.

Marianne Hellemose hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 10-07-02 11:13

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:aggre5$ak1$1@sunsite.dk...
> [...]
> medlem) Jeg vil sende de underskrifter der kommer til
> DDDf. og alle der kunne tænkes at ville gøre noget for

Langt bedre end underskiftsindsamling til at stoppe ham , tror jeg det
vil være at få de ting frem han har bedrevet/undladt at bedrive og når
kendskabet til ham bliver udbredt tror jeg hans gerning stopper sig
selv idet folk vel så af hensyn til deres dyr undlader at bruge ham ..
synes det med underskiftsindsamlinger er ved at være lidt for poppet
havde jeg nær sagt ..
Hav en god dag hils fra Ami

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-07-02 11:41

Hej Ami
Det har du fuldstændigt ret i, derfor kommer alle
underskrifter sammen med kopier af div. artikler også
til den liste jeg efterhånden har fået samlet, i håbet om
at gøre ham mere "berømt" via landsdækkende tv/aviser
hvad/hvem som helst, som det er lige nu, er der alt for mange der ikke aner
hvem/hvad han er selv på katterelaterede lister, og det vil jeg ændre på,
ALLE skal kende ham, ellers kan de jo ikke undgå ham. Jeg må så bruge de
midler jeg har til at udbrede kendskabet til ham, poppet eller ej

hilsen
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 10-07-02 11:53

Hej Marianne
Helt enig Bare sig hvad vi skal gøre og hvor vi skal skrive. Har selv
sendt 2 mails til EB, det kunne jeg da finde ud af, nu må vi se om de
svarer, ellers begynder jeg sq at købe BT i stedet
Hilsen Denise

Fra : marianne hellemose

Dato : 10-07-02 13:07

Hej Denise
Du går bare ind og finder første mail fra mig i tråden
underskriftsindsamling og sætter din "autograf" på den

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 10-07-02 13:27

Hej Marianne
Øhhh, klør sig i håret. I den første tråd i underskriftindsamling skriver du
man kan maile til dig hvis man vil se nogle kopier ?
Jeg troede der var en liste man kunne skrive sig på, vil du have jeg skal
maile dig mit navn og adresse ??.

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 10-07-02 12:44

Hej Marianne.

Når du skal sende ud, så husk at sende til DRs regionalradioer i det
pågældende område. Nu ved jeg ikke præcist hvor han har klinikker, men det
hører formodentlig under Kanal 94 i Vejle og Østjyllands Radio (i Århus),
evt. også Radio Midt og Vest og Radio Syd.

Der er større chance for at de tager det op her end på den landsdækkende, og
det er jo også først og fremmest lokalbefolkningen, der skal advares (os på
Sjælland vælger jo ikke en jysk dyrlæge). Får regionalerne så lavet nogle
"saftige" indslag (der kan have almen interesse), sender de det videre til
fx Radioavisen og Morgenmagasinet.

På fjernsynsområdet gælder det samme: sats på TV2s regionale stationer i
området.

Der skal være noget principielt og generelt i det, for at de landsdækkende
medier tager sagen op - måske lige med undtagelse af sensationspressen (EB &
BT). Så vinklen skal være noget med kontrollen med dyrlæger (eller manglen
på samme), den risiko dyreejere løber, når de lader deres dyr behandle etc,
frem for "JBH er et uhyre". JBH vil så være den case, der belyser problemet
(á la "Så galt kan det gå, fordi kontrollen mangler" ).

Mvh. Else.

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:agh312$4ms$1@sunsite.dk...

Fra : Jette

Dato : 11-07-02 01:58

"Anne-Marie Prange Madsen" skrev:
> [...]
> selv idet folk vel så af hensyn til deres dyr undlader at bruge ham ..
> synes det med underskiftsindsamlinger er ved at være lidt for poppet

poppet, uoriginalt, kedeligt, almindeligt... whatever, det er
underordnet.
Målet helliger midlet!!

Mvh. Jette

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 10-07-02 12:56

Hej!!

Jeg synes det er et godt initativ, og vil gerne støtte. Hvor skal i have min
underskrift?
Han skal stoppes for en hver pris. Det er noget svineri det han har gang i!!

Med venlig hilsen
Heidi Bojsen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-07-02 15:04

Altså sæt endelig mig på den underskrifts-indsamling

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Eva

Dato : 11-07-02 16:28

Du må også meget gerne sætte mig på den underskrifts indsamling.
Jo flere jo bedre går jeg ud fra.
Kender godt nok ikke dyrlægen personligt, men har nu læst så meget om det
fjols, at hvis det er mulig at stoppe ham, så lad os endelig få det gjort.
Hilsen Eva
marianne hellemose <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aggre5$ak1$1@sunsite.dk...