Ada en lille "ungdoms-forbryder"
Fra : marianne hellemose

Dato : 10-07-02 09:20

Hej Dorthe
Jeg skulle hilse og sige fra Ada at hun glæææder sig
til at flytte, jeg er sååå ond og hun må slet ingen ting
her, hun får kompekser og alt muligt bare fordi jeg
hindrer hendes "naturlige" udfoldelses-instinkter, men
hun er smaddergod til at løbe på trapper og "planke
den"

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 10-07-02 15:33

Hej Marianne!
Tro det eller ej, vi glæder os helt vildt til Ada-pigen kommer hertil!
Hun skal nok få rig mulighed for at udfolde alle sine naturlige
instinkter for jag, fræs og tumleri, det skal de andre nok sørge for.
Indtil dagen oprinder, må du hilse hende fra Putte-Mathilde,
Udbryder-Dvaske, Lækre-Kalle, Lille-Fie, Kong Fuffer og Flænser-Emma!

P.S. Det er altså for varmt at cykle ud til dig i disse dage!

marianne hellemose skriver: