MS Windows
briani 27239
Måske en System fejl ???????
Fra : Bjarne Schmidt

Dato : 10-07-02 09:38

Hej NG
Jeg kan pludselig ikke koble mig på nettet med IE 5 eller IE6
Jeg kører TDC Bredbånd med netværk og kan koble mig på fra en anden PC så
det
må være denne ene PC der ikke virker. Outlook exprees virker fint på
maskinen.

I øverste bjælke står der .:
res//C:\WINDOWS\SYSTEM\SHDOCLC/dnserror.htm
når jeg prøver at koble mig på.
Hvad er det for noget og hvad gør jeg ?.

Fra : Steffen

Dato : 10-07-02 12:06

Har du udfyldt div. oplysninger i netværksegenskaber, som gateway, DNS, IP
og netmaske?

--
Sincerly / Mvh. Steffen

"To start press any key........ Where's the 'any' key?"

- Homer Simpson.