Gitter til vinduet!
Fra : Anne Lise

Dato : 10-07-02 07:56

Hej jeg vil gerne høre om nogen kender en side hvor man kan få en
vejledning til hvordan man laver et gitter til vinduet så min kommende
kat ikke hopper ud af vinduet, men så vi andre alligevel kan få luft!

Anne Lise

Fra : Trine Alsing

Dato : 10-07-02 16:48

Lige mit spørgsmål

Venter spændt på at høre jeres guldkorn...gerne inden jeg går til af varme

Knus til alle
Trine

Fra : Anne Lise

Dato : 21-07-02 09:08

Trine, du er en helt (SMILE)

Anne Lise

Fra : Jette

Dato : 21-07-02 02:54

Hej Anne

Jeg vidste jeg havde set et link ét eller andet sted herinde, og jeg
fandt det:
http://www.fluenet.dk/html/vinduer.html

Jeg ved godt nok ikke hvor meget sådan noget net kan holde til, men mon
ikke man kan lokke dem til at sætte noget hønsenet i, eller ét eller
andet ...

Mvh. Jette
--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 21-07-02 09:11

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in news:ahd477$uvq$1
@news.cybercity.dk:
> http://www.fluenet.dk/html/vinduer.html
>
> Jeg ved godt nok ikke hvor meget sådan noget net kan holde til, men mon
> ikke man kan lokke dem til at sætte noget hønsenet i, eller ét eller
> andet ...

Nøj, den der ligner præcis det gør-det-selv-projekt jeg har i tankerne her
til næste uge i min ferie. Selvfølgelig med hønsenet i stedet (og uden den
ellers ret smarte lem, det er for avanceret til mine tommelfingre og passer
i øvrigt ikke til mine vinduer). Jeg havde også tænkt mig at bruge
"vridere" i stedet for magneter, med magneter ville jeg personligt blive
paranoid og hele tiden tænke på om kattene fik skubbet til den så den faldt
ned.

Carsten Sørensen